וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסטה ריקה עושה בושות

28.5.2006 / 9:23

12 ימים לפני שתפגוש את גרמניה במשחק הפתיחה של המונדיאל, הובסה 4:0 מול אוקראינה המרשימה. 2:2 בין אירן לקרואטיה

מספר נבחרות שישתתפו במונדיאל המשיכו היום (ראשון) בסדרת משחקי הידידות לקראת הטורניר הגדול שיפתח בסוף השבוע הבא. אוקראינה הרשימה עם 0:4 על קוסטה ריקה. קרואטיה ואירן נפרדו בתיקו 2:2. אקוואדור איכזבה עם הפסד 2:1 ליריבת ישראל במוקדמות היורו, מקדוניה. יריבה נוספת של נבחרתו של דרור קשטן, אסטוניה, השיגה תוצאה יפה של 1:1 מול טורקיה.

אוקראינה הביסה את קוסטה ריקה

אוקראינה, שחסרה את אנדריי שבצ'נקו המחלים מפציעה, הרשימה וניצחה 0:4 את הנבחרת שתפתח את משחקי המונדיאל מול גרמניה ב-9 ביוני.

בליץ של 6 דקות הספיקו לאוקראינים כדי לעלות ל-0:3 כבר במחצית הראשונה. סרגיי נזרנקו (35), אנדריי וורוביי (39), ומקסים קאליניצ'נקו (40) העניקו את היתרון המבטיח לנבחרתו של אולג בלוחין כבר במחצית הראשונה. אלכסיי בליק כבש את השער האחרון במשחק בדקה ה-55.

אוקראינה תפתח את משחקיה מול ספרד, שאתמול (שבת) הציגה משחק חלש מול רוסיה (0:0). כרגע על פי היכולת נראים חניכיו של אולג בלוחין כמועמדים הבכירים לעלות לשלב הבא מבית 8.

נבחרת אחרת מקונקקא"פ, ארה"ב, ניצחה את לטביה 0:1, משער של בראיין מקברייד בדקה ה-45.

קרואטיה ואירן נפרדו ב-2:2

קרואטיה, שכל כך הרשימה בניצחון 1:4 על אוסטריה באמצע השבוע שעבר, איכזבה היום (ראשון) בביתה עם תיקו 2:2 מול אירן.

קרואטיה הייתה עדיפה בהרבה אבל טעות קשה בגנה שלה איפשרה לעלי קארימי מבאיירן מינכן להעלות את האירנים ל0:1 בדקה ה-23. 10 דקות מאוחר יותר שוויון. דאדו פרשו קיבל מסירה מרקו באביץ' וכבש. באביץ', עוד הספיק לנגוח לקורה בדקה ה-58 לפני שאירן ניצלה עוד טעות בהגנה הקרואטית כשאראש בוהראני חטף ממנה את הכדור וכבש בדקה ה-82. בדקה ה-90 ניצלה הנבחרת הביתית מהפסד מביך, אחרי שבאביץ' כבש מפנדל מאוד מעורר מחלוקת. 2:2 מאכזב לקרואטים, ומעודד מאוד לאירנים בסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

תוצאות יפות ליריבות ישראל במוקדמות היורו

אקוואדור הפסידה במשחק אימון שנערך במדריד 2:1 למקדוניה, שתפגוש את ישראל במוקדמות היורו 2008. אדוין טנוריו כבש את שערו הראשון אי פעם בנבחרת (25), אבל גוראן מנזוב השווה (28), ואיגור מיטרבסקי, ששיחק העונה בבית"ר ירושלים, כבש את שער הניצחון המקדוני בפנדל (73).

יריבה אחרת של ישראל בקמפיין הקרוב, אסטוניה, כפתה תיקו 1:1 על טורקיה. גוחן אונאל העלה את הטורקים ליתרון בדקה ה-53, אבל טרמו נימלו הענק (1.91 מטר), שכבש בעונה האחרונה יותר מ-40 שערים בליגה האסטונית, הישווה 3 דקות לסיום.

עדכון ראשון: 28/5 18:41
עדכון אחרון: 29/5 09:23

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully