וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: אטלנטה ממשיכה לרוץ

28.5.2006 / 15:30

ניצחה את הקאבס 1:2, ונשארה 3.5 משחקים מאחורי המטס, שגברו על פלורידה 4:7. היאנקיז טבחו בקנזס סיטי 4:15, שני הומרים לא-רוד

קאבס - אטלנטה 2:1

האנמיות של הקאביז שוב באה לידי ביטוי, בכך שהשאירו עשרה שחקנים על הבסיסים. הוראסיו רמירז חזר מרשימת הפצועים כדי להגיש שבעה אינינגים חזקים, כשהוא רושם שלושה מהלכים הגנתיים יוצאים מהכלל. מייק רמלינג'ר נכנס לשמור ועשה את העבודה עם שליש אינינג בלבד.


פלורידה - מטס 7:4

במשך חמישה אינינגים פינטז טום גלאווין, שבקריירה עשירה מעולם לא זרק נו היטר, על פרפקטו. גלאווין היה אלקטרוני, עד שבאינינג השישי שבר לו רג'י אברקרומבי את המושלמות עם דאבל. קרלוס בלטראן ודייויד רייט ביום התקפי גדול (רייט עם ארבע חבטות), ורמון קסטרו עם הומר. גלאווין זרק 7.2 וחשמל תשעה, בילי וגנר דאג לשמירה. הפסד לדונטרל וויליס.


סן דייגו - סט. לואיס 4:3

סידני פונסון זכה בנצחונו הרביעי העונה ללא הפסד, כשהוא מסתיעי במשחק התקפי טוב של סקוט רולן החוזר לעצמו. רולן חבט פעמיים לשני ריביז, והיה הסיבה העיקרית לניצחון על צ'ן הו פארק. שמירה מספר 16 לג'ייסון איזרינגהאוזן.


פילדלפיה - מילווקי 9:6

הברוורס ממשיכים להפתיע גם מהצד ההתקפי. ריקי וויקס וביל הול חבטו להומרים באינינג השמיני, העלו שלוש ריצות על הלוח ועשו את ההבדל בסיכומו של דבר. גם קרלוס לי חבט להומר, ה-17 שלו העונה, ודרק טרנבאו זכה בשמירה מספר 16. ג'ימי רולינס חזר לליד אוף בפילי ורשם שלוש חבטות.


סן פרנסיסקו - קולורדו 1:4

בארי בונדס שוב השאיר את הכדור בתוך הפארק, כשמי שעושה את העבודה הוא פדרו פליז, עם שתי חבטות ושני ריביז. 5.2 אינינגים ושש הכשות למאט קיין. שמירה שלישית העונה לארמנדו בניטז.


סינסינטי - אריזונה 7:0

ושוב הדיבאקס משתיקים, בפעם השניה בתוך יממה, את המחבטים הרועמים של הרדס. אורלנדו הדסון היכה להומר ולשלוש ריצות וחואן קרוז הגיש היטב שישה וחמישה. למרות שבעה ושמונה, ארון הראנג, שמתחיל להיראות מתוק כעוגת מראנג, רשם שבעה ושמונה.


וושינגטון - דודג'רס 3:1

דרק לואו התעורר על צד ימין בבוקר, והכיש שלושה בשבעה אינינגים חזקים. טקאשי סאיטו רשם את השמירה, נומאר גארסיהפארה ממשיך לשמור עצמו בכושר, עם אחוזי חבטה 361. וריבי אחד. שבעה ושלושה גם לשון היל, שהחזיק את הנאשיונלס במשחק, עד שבא מייק סטנטון ורשם את ההפסד.


פיטסבורג - יוסטון 7:8

אחרי כמעט שש שעות של משחק גאל ג'ייסון ביי התותח את הקהל מייסוריו, כשחבט לריבי הרביעי שלו במשחק. ביי היכה לפני כן להומר, והפך לפיראט הראשון בחמישים השנים האחרונות לחבוט להומר בחמישה משחקים רצופים. הומרים גם לחוזה קסטיו ולג'רומי ברניץ. הניצחון של ויקטור סנטוס, הפותח בדרך כלל, ההפסד למיקי גאלו.

AL: ה-200 של שילינג

בוסטון- טמפה ביי 4:6

קורט שילינג רשם ניצחון שמיני, שדי עבד קשה בשבילו. בוסטון פיגרה 2:1, השיבה ארבע ריצות באינינג השני ועוד אחת בחמישי ועלתה ל-2:6, אבל שיל הרשה עוד שתי ריצות, לפני שג'ונת'ן "מניה בטוחה" פפלבון רשם שמירה מספר 18 העונה. שילינג הפך לחבר ה-104 במועדון הפיצ'רים שרושמים 200 נצחונות בקריירה. ההפסד לסת' מקלונג.


איינג'לס - בולטימור 1:10

האם האיינג'לס מתחילים לצאת מהבור אותו כרו? כך זה נראה. ההתקפה עובדת כמו שצריך, כשג'רד וויבר מראה בבכורה שלו באיינג'לס שהיום הוא האח הבכיר במשפחה. וויבר הגיש שבעה אינינגים ללא ריצת חובה, כשאחיו הבוגר ג'ף צופה מהספסל. הומרים לצעירים טומי מרפי וקנדרי מוראלס, וגם לטים סלמון, שנולד אי שם בתקופה בה אנשים הצמידו אבנים כדי להבעיר אש. אריק בדארד המגעיל עם ההפסד.


דטרויט - קליבלנד 1:3

תשמעו, זה מתחיל להיראות מאוד מאוד רציני שם בעיר המכוניות. ג'סטין ורלאנדר הגיש שבעה וחמישה ומגליו אורדונייז ירה להומר בן שתי ריצות, כדי לסייע לטייגרס לרשום ניצחון מספר 8 ברציפות בריצה מרשימה ביותר של 15 מ-16. האינדיאנס ממשיכים לראות את הרכבת מתרחקת מהתחנה בשלב מוקדם של העונה. פול בירד במפסידים.


טקסס - אוקלנד 6:3

האייס סיבכו את התמונה במערב. 7.1 אינינגים לבארי זיטו ושמירה של יוסטון סטריט הגנו על אוקלנד מפני הומר ושלוש ריצות של םפיל נווין. אוקלנד הובילה 0:6, לאחר שרשמה שתי ריצות באינינג הראשון, השלישי והשישי.


טורונטו - וייט סוקס 2:3

אחרי 11 אינינגים חבט שיי הילנברנד להומר מידי ג'ף נלסון, לאחר שבי ג'יי ראיין שבר בצורה לא אופיינית שמירה באינינג התשיעי. חוזה קונטרראס הגיש שבעה ושלושה במשחקו הראשון מאז חזר מרשימת הפצועים בשיקגו.


מינסוטה - סיאטל 5:9

מייקל קדאייר ממשיך להרשים בעונה סבירה, כשרשם הומר ושלוש ריצות וסייע להנחיל לג'יימי מוייר היציב בדרך כלל את ההפסד. גם חואן קסטרו הוציא את הכדור החוצה, ועזר לאיש עם השם של אמסטף, בוף בונסר, לרשום ניצחון. הומר לראול איבנייז במארינרס.


יאנקיז - קנזס סיטי 4:15

איש הכדורסל שלנו ינון ריאטי תמה למה משלמים לג'רמי אפלדט 950 אלף דולר כדי לשמש שק חבטות. גם אנחנו תוהים, אבל אלכס רודריגז צריך אנשים כמוהו כדי להצדיק את משכורות העתק שלו. א-רוד חבט לשני הומרים ותפר שלושה ריביז וארבע ריצות, כשקלי סטינט עוזר עם הומר וארבע ריצות. צ'ין מינג וונג זכה בניצחון הקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully