וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן ניסטלרוי בדרך למילאן

28.5.2006 / 14:17

החלוץ ההולנדי אמור להחליף את אנדריי שבצ'נקו. סלומון קאלו מתקרב לצ'לסי. מידו עובר בחזרה לרומא. רדנאפ חתם לשלוש שנים בפומפי

רוד ואן ניסטלרוי בדרך למילאן. החלוץ ההולנדי אמור להיות המחליף של אנדריי שבצ'נקו, שהחליט בסוף השבוע שהוא רוצה לעבור לצ'לסי. לואן ניסטלרוי אין סיכוי להמשיך במנצ'סטר יוניטד, אחרי שנטש את אולד טראפורד במשחק האחרון, כשנודע לו שהוא לא בהרכב של אלכס פרגוסון. עוד לפני הפיצוץ, המעמד של ואן ניסטלרוי היה בפיחות מתמיד, אחרי שההולנדי איבד את המקום בהרכב ללואיס סהה.

חלוץ אחר שאמור לעשות את הדרך לאנגליה, הוא סלומון קאלו מפיינורד. המו"מ להעברתו של החלוץ לצ'לסי קיבל תאוצה בסוף השבוע, ואם לא יקרו הפתעות מיוחדות, קאלו יהיה החלוץ השלישי בסגל של מוריניו, לצידם של דידייה דרוגבה ואנדריי שבצ'נקו.

מי שיעשה את הדרך לאיטליה, הוא מידו, החלוץ המצרי של טוטנהאם. אחרי 18 חודשי השאלה לקבוצה הלונדונית, החלוץ המצרי יחזור לקבוצה האיטלקית.

עוד באנגליה: הארי רדנאפ האריך את חוזהו בפורטסמות בשלוש שנים נוספות. אחרי שמועות קדחתניות לפיהן סשה גאידמק יחפש מאמן עם שם עולמי לקבוצתו האנגלית, החליט הבן של ארקדי ללכת על מאמנו בעונה הקודמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully