וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלרדייס טוען: דיין מנע את מינוי ונגר למאמן אנגליה

28.5.2006 / 13:01

לגרסת מנג'ר בולטון, סגן נשיא ארסנל שיכנע את ראשי ההתאחדות שונגר לא מעוניין במשרה. המאהבת של אריקסון מכרה אותו לצהובונים

סם אלרדייס, מנג'ר בולטון, יצא בהתקפה חריפה כנגד אופן מינוי מאמן נבחרת אנגליה. אלרדייס, שהיה מועמד למשרה, דרש תשובות לגבי מעורבתו של דייויד דיין, סגן נשיא ארסנל, בהליך המינוי. מנג'ר בולטון רמז לכך כי דיין מנע את מינויו של ארסן ונגר למשרת מאמן נבחרת אנגליה, במקומו של סוון גוראן אריקסון. לגרסתו של אלרדייס, דיין דאג להדגיש כל הזמן שונגר לא מעוניין לאמן את אנגליה, וכך השאיר אותו בארסנל. דיין, יש לציין, היה תומך נלהב במועמדותו של פליפה סוקלארי.

"לדיין יש המון השפעה בהתאחדות האנגלית", אומר אלרדייס. "יום אחד הוא אומר שאין לו קשר להתאחדות, ויום אחר-כך הוא יושב בראש השולחן, מראיין מועמדים לאימון נבחרת אנגליה. אנחנו יודעים דבר אחד, דיין לא היה נותן לונגר להיבחר".

אפרופו מאמן נבחרת אנגליה, הצהובון "ניוז אוף דה וורלד" חושף כי המאהבת של סוון גוראן אריקסון, ננסי דל-אוליו, קיבלה סכומי עתק מצלמי פאפרצי, כדי לספר להם על מקומות המפגש הסודיים שלהם. סה"כ קיבלה דל-אוליו כ-40 אלף ליש"ט, בשביל לחשוף היכן היא ואריקסון מקיימים את חופשותיהם וארוחות הערב.

אגב, אריקסון עצמו עקב אתמול (שבת) אחרי נבחרת פרגוואי, היריבה הראשונה אנגליה במונדיאל, במשחקה מול דנמרק (1:1). כמו כן, טרי ונבלס אמור להתמנות השבוע לעוזר מאמן נבחרת אנגליה, תפקיד אליו יכנס מיד אחרי המונדיאל. ונבלס דחה לאחרונה את ההצעה לאמן את מידלסברו, כדי להיות האיש מספר 2 של סטיב מקלארן, מאמן בורו היוצא ואנגליה החדש.

  • עוד באותו נושא:
  • בולטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully