וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו צריכים עוד שישה ניצחונות"

28.5.2006 / 12:36

פט ריילי חולם אליפות, אחרי הניצחון של מיאמי 83:98 על דטרויט (1:2 בסדרה). וייד: "החבר'ה הסתכלו עלי ואמרו 'זה הרגע שלך'"

מיאמי דייקה הלילה (בין שבת לראשון) ב-58.2 אחוז מזריקות השדה שלה, אולי מרכיב עיקרי בניצחון הקליל 83:98 על דטריוט פיסטונס, שהעלה את ההיט ל-1:2 בסדרת גמר המזרח. המשחק הבא יתקיים גם הוא במיאמי, מה שמגביר עוד יותר את הלחץ על הקבוצה שסיימה את העונה הרגילה במאזן הטוב ביותר.

"בכל סדרה שהיא הקבוצה שמנצחת את המשחק האחרון נמצאת במומנטום", מנסה פליפ סונדרס להרגיע. "אנחנו צריכים למצוא את הדרך לקחת את המומנטום בחזרה".

הכישלון ההגנתי של דטרויט הלילה, התבטא בעיקר בתצוגה המשולבת של הפלאש והדיזל. שווין וויד קלע 35 נקודות ב-13 מ-17 מהשדה, שאקיל אוניל הסתפק ב-27 ב-11 מ-15. החבר'ה הסתכלו עלי ואמרו 'זה הרגע שלך'. זה כל מה שהייתי צריך", סיפר וויד. שאקיל, שלקראת הסיום נשלח כמה פעמים לקו העונשין אחרי שפליפ סונדרס החזיר לחיים את ה"האק-א-שאק" המיתולוגי, הגיב: " זו בדיוק הדרך להגיד לי שהם לא מסוגלים לעצור אותי. אז תודה, אני מעריך את זה".

צ'ונסי בילאפס היה הפיסטון היחיד הלילה שבא לעבודה: "כל משחק מראה שמי שמגיע אגרסיבי מההתחלה ועד הסוף מנצח", הוא אמר. "זה משהו שאנחנו חייבים לזכור". שחקן שהפעם לא הצליח להשפיע היה דווקא טיישון פרינס, שנעצר על 3 נקודות (1 מ-7 מהשדה) ו-4 איבודי כדור. "שמנו אליו לב הלילה", אמר מאמן מיאמי, פט ריילי, שסיכם: "אנחנו הקבוצה הראשונה בפלייאוף עם עשרה ניצחונות. אנחנו צריכים עוד שישה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully