וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר מתכחשת לחוזה הישן של מליקסון

אסף שקד

28.5.2006 / 11:55

מחלוקת קשה בין בית"ר לנציג הקשר, שטוען כי בחוזה הקודם מובטחים למליקסון 30 אלף דולר עבור כל עונה בה הוא שירת בצה"ל

בית"ר ירושלים תתחיל רשמית את ההכנות לעונה הבאה ביום שלישי הקרוב, היום בו אמור המאמן אוסי ארדילס לנחות בישראל. בפני ארדילס יעמדו מספר משימות, כשהראשונה בהן תהיה לקבוע באופן סופי את מיקום מחנה האימונים של הקבוצה. על הנייר נקבע כבר תאריך ומיקום למחנה האימונים, אך העניין כפוף לאישור המאמן.

על פי התכנון, יתקיים המחנה בהולנד בין ה-25 ביוני ל-10 ביולי, ויכלול בעיקר עבודה על כושר גופני. מיד לאחר החזרה ארצה, ב-11 ביולי, הקבוצה אמורה לערוך את אימון פתיחת העונה המסורתי, אליו מגיעים מדי שנה אלפי אוהדים. העונה מתוכנן גם מחנה אימון נוסף בקרואטיה, לקראת ה-20 ביולי, שיכלול משחקי אימון מול קבוצות צמרת קרואטיות.

ארדילס מתכוון להביא לישראל 3 שחקנים זרים, בעוד שני הצרפתים, ג'רום לרואה ופבריס פרננדז, אמורים להמשיך גם בעונה הבאה, כשהתכנון הוא לבנות את הקבוצה סביב לרואה. ארדילס יצטרך להחליט מי מבין השמות הבאים, משה ביטון, טוטו תמוז או שלומי ארבייטמן, יהיה החלוץ הישראלי, והאם הוא מעוניין במגן רוני גפני.

בבית"ר ינסו לסגור כבר השבוע את הארכת החוזים של השחקנים הצעירים, כשהקשיים העיקריים צפויים להיות מול ברק יצחקי ומאור מליקסון. בבית"ר טוענים שמחצית מכרטיסו של מליקסון נמצא בידם ואילו החצי השני שייך לשחקן, אך בסביבתו של השחקן מבהירים כי הכרטיס במלואו נמצא בידיו של מליקסון. נציגו של השחקן, עו"ד יוסי גאייר, כבר נפגש מספר פעמים עם ולדימיר שקלאר בנושא, אבל בין הצדדים לא הושג סיכום.

עיקר המחלוקת היא סביב הסכם שהושג בין בית"ר למליקסון עוד בתקופת פניג'ל, הסכם שלא מקובל על הנהלת בית"ר הנוכחית. ע"פ ההסכם הישן, הובטח לשחקן מענק שחרור לפיו יקבל על כל עונה ששיחק כחייל סכום הנע סביב כ-30 אלף דולר. כלומר, על 4 העונות בהן שיחק כחייל אמור לקבל מליקסון כ-120 אלף דולר.

למליקסון הובטח בתקופת פניג'ל כי כאשר יחתום על חוזה חדש, הוא יקבל את הסכום הנ"ל. נציגיו של הקשר דרשו זאת במהלך המו"מ על החוזה החדש, אך נענו בשלילה. במהלך השבוע הקרוב אמורה להתקיים פגישה נוספת בין הצדדים, פגישה שמוגדרת כמכרעת. בסביבתו של מליקסון, אגב, לא מתכוונים להתפשר על ההבטחה שסוכמה בעבר.

שחקן נוסף שעדיין לא סיכם הוא יואב זיו. השחקן נמצא כעת בחופשה בארה"ב ומי שמנהל את המו"מ מול בית"ר זהו סוכנו, עובד קראוס. בית"ר הגישה לשחקן הצעה הנעה סביב 100 אלף דולר לעונה בלבד, לעומת משכורות העתק שהיא מציעה לשחקני הרכש החדשים.

ארדילס צפוי להיפגש עם גיא עזורי וללמוד דרכו את השחקנים ואת הקבוצה. עזורי ששימש כעוזר מאמן בעונה החולפת, הופך כעת לאחד האנשים החשובים במערכת ודרכו אמור המאמן להכיר את השחקנים באופן רציני יותר. עדיין לא ידוע האם ארדילס יביא עימו עוזר מאמן, אך עזורי המחזיק בחוזה לעונה נוספת בבית"ר, ישאר בוודאות במערכת וזאת לאחר שהוא זוכה לתמיכה מארקדי גיאדמק.

מי שימשיך בקבוצה בנוסף לעזורי, זהו מאמן הכושר טבריוס דאראו, שהגיע בעונה שעברה ביחד עם החבורה הצרפתית. לקראת סיום העונה דאראו הצהיר בפניו של גיאדמק כי ירצה להמשיך עונה נוספת וזאת למרות שלואיס פרננדז עוזב. דאראו אמור להיות האיש המרכזי במחנה האימונים בסוף חודש יוני, כאשר המגמה תהיה להעביר לשחקנים אימוני כושר ברמה אירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully