וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כישלון לזאבי באליפות אירופה

28.5.2006 / 22:00

סגן אלוף אירופה היוצא התחיל טוב והגיע עד חצי הגמר, אבל שני הפסדים רצופים שלו באיפון השאירו אותו ללא מדליה

המדליסט האולימפי אריק זאבי הפסיד היום (ראשון) את תואר סגן אלוף אירופה מהאליפות הקודמת ב-2005. זאבי, שנוצח באיפון בחצי גמר אליפות אירופה בפינלנד על ידי רוסלאן גאזימוב מרוסיה, הפסיד באותה דרך גם לדמיטרי פיטרס מגרמניה, שעלה מבית הניחומים.

זאבי, סגן אלוף אירופה בשנת 2005, שהתמודד בקטגוריית משקל של עד 100 ק"ג, ניצח בסיבוב השני את פיטר קוזינס האנגלי, שגבר בסיבוב הראשון על איליאדיס מיוון. הקרב היה צמוד וטקטי, והוכרע בשידו, עונש על פסיביות שך האנגלי שזיכה את זאבי בקוקה.

ברבע הגמר ניצח זאבי באיפון תוך פחות מדקה את ריו מיאלקוביץ' הסרבי, שהפתיע בשמינית הגמר את סגן אלוף העולם ויטלי בובון מאוקראינה. זאבי יפגוש בחצי הגמר את רוסלאן גאזימוב מרוסיה, שנחשב לג'ודוקא הטוב בעולם כיום במשקלו.

לזאבי, שחלם לזכות בפעם הרביעית באליפות אירופה, 5 מדליות באליפויות אירופה, מהן 3 מזהב. הפעם, כאמור, הוא נכשל בניסיון להביא הביתה מדלייה שישית.

הישגים יפים לדור ורדי ולשחר לוי

דור ורדי(עד 81 ק"ג) זכה הערב במדליית כסף בטורניר הקדטים (עד גיל 17 ) בקרקוב. ורדי שהוגרל לסיבוב השני ניצח 3 קרבות נגד 2 יריבים מפולין ויריב בריטי. דור הוא בנו של ערן ורדי, יו"ר איגוד השופטים בג'ודו ושופט בינלאומי ששופט היום באליפות אירופה לבוגרים בפינלנד. ורדי הצעיר נוצח בגמר טורניר קרקוב על ידי אלאן קיג'אייב מרוסיה. ואדים גושין(עד 66 ק"ג) ואילנה קרטיש(עד 52 ק"ג) הודחו בסיבוב הראשון.

אתמול (שבת) זכתה שחר לוי (עד 48 ק"ג), אלופת אירופה בשנת 2005 , במדליית זהב אחרי שהכניעה בגמר באיפון יריבה אוקראינית, סה"כ ניצחה שחר לוי 5 קרבות בדרך למדליה. יאן וינוגרדוב (עד 60 ק"ג) זכה אתמול במדליית הארד. וינוגרדוב הפסיד בחצי הגמר ליריב מרוסיה אך ניצח בקרב על מדליית הארד יריב מאוקראינה. עידו בר (עד 50 ק"ג) וגולן פולק (עד 55 ק"ג) הודחו בשלבים מוקדמים.

טורניר קרקוב הוא טורניר ההכנה הבינלאומי האחרון של נבחרת הקדטים לקראת אליפות אירופה עד גיל 17 שתיערך ב- 23-25.6 במיסקולק (הונגריה). הנבחרת והמאמנים אלעד חביון ואורן בן ארצי יתחילו מחר (יום ב') במחנה אימון בינלאומי בקרקוב וישובו בסוף השבוע לישראל.

עדכון אחרון: 28.5.06 22:00
עדכון ראשון: 28.5.06 11:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully