וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: אדמונטון עלתה לגמר

28.5.2006 / 8:53

אחרי שניצחו 1:2 באנהיים את המייטי דאקס, האוילרס השלימו זכיה בסדרה כולה ושלחו רבבות אוהדים חוגגים לרחובות באלברטה

אנהיים - אדמונטון 2:1 (1:4 לאוילרס בסדרה)

האדמונטון אוילרס עשו את זה. מהמקום השמיני במערב בעונה הרגילה, הם ימתינו למנצחת בין בפאלו לקרוליינה, כדי להיאבק בגמר ה-NHL על גביע הלורד סטנלי. שני שערים בשליש השני, של אית'ן מורו ורפי טורס, הפכו פיגור משער של פרנסואה בושמין בשליש הראשון. דוויין רולוסון, עם 32 עצירות ועוד משחק פנומנלי בשער האוילרס, שמר על רשת נקיה בשליש השלישי ומחפשי הנפט שלחו רבבות לרחובות אלברטה.

"זו קבוצה מדהימה", אמר רולוסון, "הגענו לגמר מהמקום השמיני אבל למי אכפת? זה ממש לא משנה עכשיו". רולוסון מוביל כעת את מאזן שוערי ה-NHL העונה עם 12 נצחונות בפלייאוף. לאחרונה חלה בוירוס, אבל החלים: "ממשחק למשחק אני מרגיש יותר טוב, בריא ונלהב", הוסיף השוער.

כריס פרונגר המגן היה אחד מהשחקנים שעמדו בלחץ של 11 פאוור פלייס. עשרה מתוכם הרגו האוילרס. "לא רדפנו אחריהם", אמר פרונגר, "פשוט נצמדנו לטקטיקה שלנו. לו היינו רודפים, היינו חוטפים".

אנהיים שלטה והגיעה למצבים, ולמעשה טיווחה יותר לשער בכל אחד מחמשת המשחקים. "זה מוזר", אמר סקוט נידרמאייר, "פשוט לא הצלחנו למצוא את הרשת שלהם". טימו סלאנה היה עוד יותר מאוכזב: "אי אפשר להגיד שהקבוצה הטובה יותר ניצחה. אנחנו ניצחנו את עצמנו".

הסדרה בין קרוליינה לבפאלו, במצב 2:2, תמשיך הלילה, וכשנותרו לפחות עוד שני משחקים עד סיומה, האוילרס בוודאי לא יתנגדו למנוחה שנגזרה עליהם לפני הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully