וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באו לעבוד בשביל הכבוד

28.5.2006 / 6:45

אחרי משחק 2 וויד התלונן שלא נותנים להיט קרדיט, שאק התבכיין שהוא לא מקבל כדורים. הם חברו ל-62 נקודות ב-83:98 על דטרויט

אחרי משחק 2, בו נוצחו ההיט למרות קאמבק מרשים בדקת הסיום, הם היו מלאים תלונות כאחרון השחקנים בקבוצת ליגת העל שנשרה ללאומית. דווין וויד הפנה את האצבע לכיוון דטרויט: "הם מרגישים שהם הפייבוריטים. אם הם מפסידים, זה תמיד הם. אנחנו לא מקבלים קרדיט". לשאקיל אוניל היו טענות דווקא כלפי חבריו לקבוצה: "אנחנו זורקים יותר מדי מבחוץ במקום להכניס את הכדור פנימה. זה לא המשחק שלנו".

עכשיו שניהם מרוצים, כשהמשחק הרביעי ייערך גם הוא במיאמי, בלילה שבין שני לשלישי (ESPN).

מיאמי היט - דטרויט פיסטונס 83:98 (1:2 למיאמי בסדרה)

וויד הבטיח להרוויח את הקרדיט המגיע למיאמי, כמו גם לרצות את האיש הגדול. הוא גם קיים פעמיים. הוא קלע 35 נקודות ב-13 מ-17 מהשדה ו-9 מ-11 מהקו, קטף שמונה כדורים חוזרים, חילק ארבעה אסיסטים וחסם פעם אחת את אנטוניו מקדייס, שהיה בדרך לדאנק שהיה מחזיר את הפיסטונס כל הדרך מפיגור 12 ליתרון. בהתקפה הבא הוא קלע סל ועבירה והחזיר למארחים את המומנטום: עקיפה קטנה על המילטון, כניסה לסל, מגע ממקדייס, כדור מקפץ, סל, פאול - 73:77.

גם הדיזל קיבל את הפיצוי, עם 27 נקודות ב-11 מ-15 מהשדה ו-5 מ-10 מהקו, ו-12 כדורים חוזרים. ההתקפה של פט ריילי תיקתקה מצוין, והכדורים צללו פנימה ב-58 אחוזים מהשדה, לעומת 42 בלבד של הפיסטונס. ניתן היה לראות היטב איך החברים מחפשים את הענק בצבע, כשבכמה וכמה כניסות לטבעת, במקום לנסות ולסיים בעצמם, הרימו לאיש את הכדור בלוב, וזה הנחית אותו פנימה באלי אופ עוצמתי. הניצחון הראשון של ההיט בסדרה הגיע בזכות החבורה המסייעת, אבל הפעם זה הגיע על גבם של שני הסופרסטארים, שהשיגו 62 מ-98 הנקודות.

ולמרות התוצאה, זה לא שהכל הלך חלק עבור מיאמי. כאמור, יתרון בן 12 נקודות בכניסה לרביעי, 62:74, הצטמק בזכות התעוררות של צ'ונסי בילאפס (31 נקודות ב-11 מ-17 מהשדה) וריפ המילטון (20 נקודות). בפלייאוף הזה הקילר אינסטינקט של אלופי המזרח לא מזכיר את מה שראינו מהם בשתי העונות האחרונות, והם לא הצליחו להרים ריצה נוספת שתחזיר אותם למשחק.

פליפ סונדרס עבר לשיטת ההאק-אה-שאק, אבל לאוניל הייתה תשובה. הוא החטיא את שתי זריקות העונשין, לקח את הריבאונד, נשלח אל הקו שוב והפעם קבר את שתיהן. "הפאולים האלה הם דרך להגיד לי שאתם לא יכולים לעצור אותי", אמר שאק, "אז תודה רבה - אני מעריך את זה מאוד". מיאמי המשיכה ל-79:89, עברה מצידה להאק-אה-בן, (2 מ-10 מהעונשין) ומשם הדרך לניצחון הייתה קצרה.

בסך הכל מיאמי שלטה במשחק בכל האספקטים. היתרון המוחלט באחוזים מהשדה לא השאיר לאורחים ריבאונד הגנה, אז הפער הסופי בדף הסטטיסטיקה מראה 27:40 להיט. בריבאונד ההתקפה הפער היה רק 8:11. במשחק החוץ היו ההיט אחראיים יחסית, כשזרקו תשע פעמים בלבד מחוץ לקשת וקלעו פעמיים. בדטרויט לא היה טיישון פרינס, מצטיין המשחק הקודם, פקטור, כשקלע 3 נקודות בלבד ב-1 מ-7 מהשדה, למרות 45 דקות של משחק. ראשיד וואלאס נתן דאבל דאבל לא משמעותי של 11 ו-10. לקראת המשחק הבא זה פשוט לא יספיק.

קלעו למיאמי: וויד 35 נקודות, אוניל 27, ווקר 11, האסלם 10 וויליאמס 7, פייטון 4, פוזי 4.

קלעו לדטרויט: בילאפס 31, המילטון 20, ראשיד וואלאס 11, מקדייס 9, דלק 4, פרינס 3, האנטר 3, בן וואלאס 2 (2 מ-10 מהעונשין).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully