וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 שחקני נבחרת הנכים יפרשו אם לא יקבלו מימון

28.5.2006 / 7:31

עד כה נאלצו לממן את פעילות הנבחרת מכיסם, אבל כעת הודיעו כי ייאלצו לעזוב במידה שלא יימצא פתרון

ארבעה משחקי נבחרת הנכים של ישראל בכדורסל, המתוכננת לתחרויות אליפות העולם, שיערכו בחודש יולי בהולנד, פנו במכתב ליו"ר ההתאחדות לספורט נכים, דני בן אבו, ובו הודיעו שאינם יכולים עוד לממן את פעילותם בנבחרת מכיסם הפרטי. במידה ולא יקבלו התחיבות לקבלת מלגות שלדבריהם הובטחו להם, יפסיקו את פעילותם בנבחרת.

ארבעת הכדורסלנים, לירן הנדל, רן רחבי, ליאור דרור ואבי בן שמחון, מדגישים במכתבם שהם כותבים את המכתב בלב כבד ובצער רב: "השקענו את כל המאמצים והזמן הדרוש לפעילות כולל אימונים בארץ ובחו"ל, עבודה בחדר כושר ועוד וזאת ללא כל פיצוי על הפסד ימי עבודה. אנחנו כותבים הארבעה, מאמינים בהרכב הנבחרת, השחקנים והצוות המקצועי וביכולתה להגיע להישגים גדולים יותר, אך איננו יכולים לממן יותר את העלויות מכיסנו הפרטי ונאלץ להפסיק את פעילותינו עד לקבלת התחיבות רשמית לתשלום המלגות".

בתגובה אומר מנכ"ל ההתאחדות רדו רוזנטל:

"ההתאחדות לספורט נכים עושה את כל האפשר לגיוס כספים לצורך תשלום מלגות לספורטאים מצטיינים ובכללם שחקני הכדורסל, המגיעים בסה"כ לכדי 700 אלף ש"ח. עד כה לא הגיעו להתאחדות גם כספים שמגיעים לה ממינהל הספורט. לאור זאת ולאור קשיים בהשגת משאבים כספיים אין באפשרות ההתאחדות להתחייב לתשלומים מעבר לפעילות השוטפת. ובכלל זה החזרת הוצאות נסיעה, אימונים בכדי כושר ועוד".

יו"ר ההתאחדות, דני בן אבו, מוסיף שההתאחדות תמשיך לעשות כל מאמץ להשגת משאבים כספיים לחלוקת המלגות אך נראה לו שהדרך של אולטימטום אינה מהווה פתרון נאות לבעיה.

מאמן הנבחרת, דרור איסרוב, מצדיק את דרישת השחקים אך גם הוא מציע לפתור את הבעיה בדרך אחרת שלא תפגע בהכנות הנבחרת לתחרויות החשובות של אליפות העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully