וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוקראינה תבוא הישועה של מכבי ת"א?

ניר איסקוב

27.5.2006 / 23:42

אובארוב ימריא לקייב, שם יחזה עם אלי כהן ואלי דריקס במשחק רעים בין הנבחרת המקומית לקוסטה ריקה, ויתרשם משוערי הנבחרות

מאמן השוערים של מכבי ת"א, שורה אובארוב, ימריא מחר (ראשון) לפנות בוקר לאוקראינה, כדי לעקוב אחרי שני השוערים המחליפים של הנבחרת המקומית והנבחרת הצעירה, בוגדן שוסט ואנדריי פיאטוב.

שוסט בן ה-20 משחק בשחטיור דונייצק, והוא משמש כמחליפו של השוער הראשון, אלכסנדר שובקובסקי, מדינמו קייב. שוסט רשם לזכותו הופעה בינלאומית אחת, וקרוב לוודאי שישולב במשחק. פיאטוב, שיחגוג 22 ביוני, משחק בקבוצת פולטבה מאוקראינה. כרגע הוא משתתף באליפות אירופה לנבחרות צעירות בתור שוער ראשון, וישחק מחר במדי נבחרתו נגד דנמרק.

במשחק הרעים בקייב, יפגוש אובארוב את המאמן אלי כהן, ואת המנכ"ל אלי דריקס, שלא התרשמו מאף שחקן במשחק פלייאוף במסגרת ליגת המשנה בצרפת בו חזו היום (שבת). השלושה יחזרו לארץ ביום שני, וכבר למחרת ימריא אובארוב לחופשת מולדת פרטית ברוסיה, שגם במהלכה הוא עשוי לבחון מועמדים לאיוש עמדת השוער לעונה הקרובה.

בתוך כך, מתברר כי שוער המשנה, גיא חיימוב, ייאלץ לעבור בימים הקרובים ניתוח במפרק הכתף, שעלול לגרום לו להחמיץ את פתיחת העונה הבאה. חיימוב נפצע בכתפו בשלהי העונה החולפת, ונתגלה כי הוא סובל בדלקת ברצועת הכתף.

השוער עבר בשבועות האחרונים טיפולי פיזיותרפיה כדי להתגבר על הפציעה ללא צורך בניתוח, אך לבסוף הוחלט כי אין מנוס מכך. טרם הניתוח, יעבור חיימוב בדיקת MRI נוספת שתקבע את אופי הניתוח ואת משך ההחלמה אחריו.

במכבי הודו כי היו מעוניינים לצרף את שלומי ארבייטמן או את טוטו תמוז, אך הבהירו כי אין בכוונתם לפנות למי מהם לפני שמעמדו יתברר. הבעלים לוני הרציקוביץ', טלפן לאחרונה לסוכנו של תמוז, רונן קצב, וביקש ממנו לתת עדיפות למכבי ת"א, עם הבטחה שהחלוץ בן ה-18 של הפועל פ"ת ישחק תפקיד מרכזי בקבוצה. קצב סירב, בנימוק כי קבוצה מספרד עתידה לרכוש את כרטיס השחקן של החלוץ הצעיר, ובנוסף, הדבר תלוי בסכומים שיוצעו לשחקן, התקדמותו המקצועית ובהחלטתו של תמוז עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully