וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן סהר נמכר לצ'לסי תמורת 600 אלף דולר

ניר איסקוב

27.5.2006 / 20:49

אלופת אנגליה רכשה את החלוץ בן ה-16 של קבוצת הנוער של הפועל ת"א ושל נבחרת נערים א', והוא יצטרף אליה ביולי. דה ברונו קרוב

בן סהר, חלוץ קבוצת הנוער של הפועל ת"א ושחקן נבחרת נערים א', יעבור לצ'לסי החל מהעונה הבאה. הפועל תזכה לדמי העברה בסך 600 אלף דולר, פלוס עשרים אחוז מכרטיס השחקן של החלוץ הצעיר, אשר יישארו בחזקתה.

סהר בן ה-16 וחצי היה על הכוונת של אלופת אנגליה כבר לפני שנתיים, אך בעיות מנהלתיות ומו"מ ארוך בין המועדונים עיכבו את המעבר לסטמפורד ברידג'. בשבוע הקרוב אמורים סהר, אמו וסוכנו, פיני זהבי, להמריא ללונדון, כדי לחתום על חוזה ל-3 שנים בשורות הקבוצה של רומן אברמוביץ'.

סהר, המחזיק בדרכון פולני, ואמו צפויים לעבור להתגורר בלונדון בתחילת יולי, אז ההסכם בין המועדונים ייכנס לתוקף. משפחתו של סהר עתידה להגיש בקרוב בקשה לשלטונות צה"ל, על מנת לדחות את מועד גיוסו.

המנהל המקצועי של מחלקת הנוער בהפועל ת"א, שמואל חנין, אמר בתגובה: "אני שמח מאוד בשביל בן ומקווה שימשיך את ההתקדמות המקצועית גם בצ'לסי, כפי שהתקדם בהפועל ת"א בארבע השנים האחרונות. בן ניחן ביכולת למידה ורצון עז להשתפר, ולכן אני בטוח שבנוסף לכישרון שלו, התכונות האלה יעזרו לו להפוך לשחקן מן השורה ואפילו מוביל בצ'לסי. הפועל ת"א בכלל, ואני בפרט, מאחלים לו הרבה הצלחה בדרכו החדשה".

מאמן קבוצת הנוער, אלי חייט: "אני שמח מאוד, ובתור מי שמלווה אותו מגיל 9 ומאמן אותו שנים רבות, אני גאה על כך. עדיין חלה עליו חובת ההוכחה, והוא צריך להמשיך לעבוד קשה. מבחינת נתונים, אישיות ומכלול ככדורגלן, אני בטוח שהוא יצליח. הוא ילד יוצא דופן, ושואף למצוינות".

מנהל קבוצת הנוער, שמואל בל: "זה כבוד גדול למחלקת הנוער ולמועדון הפועל ת"א, שמצליח לייצר ולגדל שחקן לקבוצה בסדר גודל עולמי כמו צ'לסי. אני מאחל לבן הצלחה, ומקווה מאוד שהוא יצליח להגשים את החלום הגדול".

אגב, לפני שנתיים נבחר סהר לשחקן המצטיין בכל מחלקת הנוער, ובעונה שעברה זכה בתואר אריאל טליאס, בנו של מאמן השוערים העוזב, יום טוב טליאס, המשחק בקבוצת נערים א', וספג 9 שערים בלבד מתוך 30 משחקים.

סוכן השחקנים, שלמה שטרן, המייצג את הקשר הארגנטיני, לוסיאנו דה ברונו (28), מקבוצת טירו פדרל, ואת הבלם בן ארצו, חאבייר דה פפאז (30), מקבוצת אולימפו, סיפר לוואלה! ספורט כי השניים אמורים לחתום בוולפסון כבר בשבוע הבא.

"עם דה ברונו כל הפרטים סגורים, והחוזה ייחתם בתחילת השבוע הבא", אמר שטרן. "היו כל מיני מחלוקות שנפתרו, והוא אמור להחזיר את ההסכם חתום ביום שני או שלישי. זה התעכב גם כי היה חג בארגנטינה. עם דה פאאז התנאים לא סוכמו סופית, אבל אני מאמין שתוך יום, יומיים זה יסוכם".

חוזהו של דה ברונו בוולפסון יהיה לעונה אחת, וייכלל בו סעיף שלפיו השחקן והפועל צריכים להודיע אם הם מעוניינים בהמשך ההתקשרות עד סוף דצמבר, ואם כן, לקבוצה תהיה אופציה להשאילו לעונה נוספת או לרכוש את כרטיסו מקבוצת האם שלו באורוגוואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully