וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגי, יש לך ד"ש מוואן ניסטלרוי

28.5.2006 / 0:51

כבש את ה-0:1 של הולנד על קמרון. גרמניה-לוכסמבורג 0:7, צרפת-מכסיקו 0:1, שוויץ-חוף השנהב 1:1. מסי יחמיץ את משחק הפתיחה

11 נבחרות שישחקו הקיץ בגביע העולם בגרמניה ערכו בשבת משחקי ידידות שנועדו לבדוק דברים אחרונים, לשנות מערכים, לבחון שחקנים, ולהכניס לקצב.

בשני משחקים שלא קשורים למונדיאל ניצחה רומניה 0:2 את צפון אירלנד, וניו זילנד 1:3 בגרוזיה.

גרמניה - לוכמסבורג 0:7

לא רק ישראל חטפה שביעייה בגרמניה, עכשיו אנחנו יכולים להתנחם שגם אימפריה כמו לוכמסבורג נפלה שדודה מול נבחרת האובר אלס. מירוסלב קלוסה הבקיע צמד (5 ו-59), תורסטן פרינגס (19 בפנדל), לוקאס פודולסקי (36, 65 בפנדל) קבעו 0:5. אז הגיע אוליבר נויביל עם צמד בתוספת הזמן שקבע את השביעייה. אנחנו לפחות הבקענו אחד (למרות שהכדור של עידן טל לא עבר את קו השער).

החדשות הפחות טובות מהמשחק הן הפציעה של המגן רוברט הות', שסובב את הקרסול והוחלף במחצית. מצבו יתברר בימים הקרובים. מיכאל באלאק עדיין לא כשיר ולא נטל חלק במשחק.


הולנד - קמרון 0:1

נבחרת האורנג' פתחה את המשחק בבליץ אדיר עם הזדמנות אחרי הזדמנות, כשפעם השוער קרלוס קאמני מצליח להדוף, פעם ההגנה מחלצת, ובעיקר החלוצים מחמיצים. אבל אז הגיע רוד ואן ניסטלרוי, שמאמנו במנצ'סטר יונייטד אלכס פרגוסון העביר אותו סדרות חינוך במהלך העונה, והשחיל את השער היחידי במשחק בדקה ה-23. זה התחיל עם כדור ארוך לראשו של אנדרה אויחר, שהוריד בראשו לחלוץ לפני שזה מצא את הרשת.

סמואל אטו, שביקר אצלנו בשבוע האחרון, לא נכלל בסגל. בדקה ה-85 הורחק אליום סאידו מקמרון בהחלטה מוזרה. הוא התלונן על שריקה של השופט קונראד פלאוץ, הביע את מחאתו בכמה צעקות, וראה את האדום, כרטיס שבדרך כלל נשאר בכיס של השופט במשחקי ידידות.

שוויץ - חוף השנהב 1:1

22 אלף צופים הגיעו לסיינט ג'קוב פארק בבאזל, שוויץ, כדי לראות את נבחרתם מתמודדת מול הפילים של דידייה דרוגבה, במשחק בין שתי נבחרות שישחקו הקיץ בגרמניה. השוויצרים פתחו חזק וסגרו את ההתקפה של חוף השנהב, כשדרוגבה נוגע בכדור לראשונה רק בדקה ה-10.

טראנקילו ברנטה העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-32, אחרי שהכדור נחת לידו בעקבות מספרץ מפוספסת של אלכסנדר פריי. האורחים נכנס למשחק, וההשוויון הגיע 2 דקות לתוך המחצית השנייה. בונאבנטורה קאלו שלח כדור רוחב, והמחליף אמרסה פה מנאנט כבש פנימה ברגל שמאל.


צרפת - מכסיקו 0:1

הטריקולור אמנם רשמו ניצחון ביתי על יריבה שתשחק גם היא בגרמניה, אבל היכולת היא לא היכולת לה מצפים האוהדים הצרפתים. גם לא המאמן ריימונד דומאנק. פלורן מאלודה כבש את השער היחידי במשחק בדקה ה-45, כשבעט בומבה מתוך הרחבה הישר לרשת העליונה של אוסוואלדו סאנצ'ז חסר האונים. ג'יבריל סיסה קיבל את המקום בהרכב לצידו של דויד טרזגה, אבל שוב איכזב עם משחק לא מפוקס. במחצית השנייה ערך דומאנק שישה חילופים.


ספרד - רוסיה 0:0

ספרד לא נראית טוב לקראת המונדיאל, למרות ששמרה על מאזנה הנקי מהפסדים מאז מינויו של לואיס ארגונס למאמן. המשחק נערך באצטדיון קרלוס בלמונטה באלבסטה, עם דויד וייה ופרננדו טורס בחוד, לואיס גרסיה, פברגאס, ואלבלדה בקישור. ארגונס העמיד את וייה באגף, ואחרי שזה לא עבד ביצע לא פחות משישה חילופים במהלך המחצית השנייה, 4 מיד אחרי ההפסקה.

כניסתם של אינייסטה, צ'אבי וראול (יחד עם צ'אבי אלונסו, חואקין ורייס) שינתה את המשחק ונתנה לספרדים לשלוט בנעשה על כר הדשא. הרוסים הסתפקו במגננה, והמארחים העבירו את הכדור במהירות לחלק הקדמי, רק כדי לראות את ראול וחבריו מפספסים פעם אחר פעם. התיאום והחדות בחוד ההתקפה היו חסרים, ונראה שאין חדש תחת השמש בנבחרת הספרדית.

שאר המשחקים:

ווילס - טרינידד וטובגו 1:2

טרינידד כבר הגיעה לאירופה לקראת גביע העולם, ושיחקה בווינה באצטדיון ארנולד שוורנצגר נגד ווילס. סטרן ג'ון העלה את הטובגים ליתרון 0:1 בדקה ה-32, רוברט ארנשו השווה 6 דקות מאוחר יותר, והבקיע את שער הניצחון 2 דקות לסיום.


פורטוגל - איי קייפ ורדה 1:4

איי קייפ ורדה פיספסו את המונדיאל ברגע האחרון, והיה להם הרבה מה להוכיח כשהגיעו להתמודדות מול הפורטוגלים, שדווקא כן ישחקו בגרמניה. אולי זה קרה כי הם רצו יותר מדי, אולי הלחץ הכריע אותם, או שאולי פשוט מדובר בנבחרת קיקיונית, אבל מה שזה לא יהיה, חניכיו של לואיס פליפה סקולארי לא התקשו בדרך לניצחון. פדרו פאולטה הבקיע שלושער (2, 38 ו-83) ופטיט הבקיע אחד (60). גם פרננדו מיירה הבקיע אחד, אבל זה היה לשערו הוא, מה שהשווה את התוצאה באופן זמני.


דנמרק - פראגוואי 1:1

יריבתה של אנגליה בבית ב' עלתה ליתרון מרגליו של חוזה קארדוסו בדקה ה-20, אבל יון דאל תומאסון השווה בדקה ה-51. רוקה סנטה קרוז, שצפוי להחמיץ את משחק הפתיחה, לא שיחק.


סרביה ומונטנגרו - אורוגוואי 1:1

במשחק הראשון של הנבחרת מאז שאזרחי מונטנגרו הצביעו על הרצון שלהם במדינה עצמאית, עלו שחקני סרביה ומונטנגרו על דשא אצטדיון קרבה זבזדה, והקפיצו את האוהדים בדקה ה-18, כאשר דיאן סטאנקוביץ' העלה אותם ל-0:1. דייגו גודין השווה את התוצאה ממש בדקה ה-90. סאבו מילוסביץ' ומתאה קז'מן פתחו יחדיו ושיחקו 57 ו-75 דקות, בהתאמה. החלוץ מירקו ויצ'יניץ' נפצע עוד לפני המשחק ולא יוכל להשתתף בגביע העולם. הנבחרת תבחר שחקן אחר במקומו.

מסי לא יהיה כשיר למשחק הפתיחה

כוכבה הצעיר של נבחרת ארגנטינה לאונל מסי, שעדיין מתאושש מפציעה בשריר הירך, לא אמור להיות כשיר למשחק הפתיחה של הלבנים-כחולים בגביע העולם נגד חוף השנהב.

"איך שזה נראה היום, לא נראה לי שאוכל לשחק", אמר הכשרון. "לא שיחקתי כבר הרבה זמן". מסי יושב בחוץ מאז שנפצע במשחק השני של שמינית גמר ליגת האלופות נגד צ'לסי, עוד בחודש מרץ.

ארגנטינה תפגוש את חוף השנהב בהמבורג ב-10 ביוני, אבל המשחק הבא שלה יהיה רק ב-16 לחודש, נגד סרביה, והשלישי נגד הולנד ב-21.

"אני יודע שיש לי עוד דרך ארוכה, אבל אני רגוע", המשיך מסי. "אני מרגיש טוב יותר כל יום, ובטח אכנס לעניינים בזמן. אני רוצה שנגיע לגמר נגד ברזיל".

עדכון ראשון: 27.5.06, 19:57
עדכון אחרון: 28.5.06, 00:51

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully