וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריקסון מוכן להציג את ההרכב הפותח

27.5.2006 / 18:37

מאמן נבחרת אנגליה אמר כי ה-11 שיפתחו בשני משחקי האימון הקרובים יפתחו גם במונדיאל. על הדרך הוא שיבח את תיאו וולקוט

מאמן נבחרת אנגליה סוון גוראן אריקסון יחשוף בשני משחקי האימון האחרונים את ההרכב שיפתח בגביע העולם הקרוב, לפחות בכל מה שקשור למשחק הפתיחה מול פראגוואי ב-10 ביוני. ביום שלישי ישחקו האנגלים נגד הונגריה, ובשבת נגד ג'מאייקה.

"אם שום דבר מיוחד לא יקרה, אפתח עם ההרכב החזק ביותר שלי בשני המשחק", אמר השבדי. "זו יהיה ההרכב שלדעתי יפתח במונדיאל. אם מישהו פצוע או עייף, אז כמובן שלא נסכן אותו".

בתקשורת האנגלית מעריכים כי ה-11 של אריקסון יהיו: פול רובינסון, גארי נוויל, ריו פרדיננד, ג'ון טרי, אשלי קול, דייויד בקהאם, סטיבן ג'רארד, פרנק למפארד, ג'ו קול, מייקל אואן, ופיטר קראוץ'.

המאמן גם שיבח את הצעיר תיאו וולקוט בכל הקשור למהירות שבה חלוצה של ארסנל התאקלם לחיים במחנה האימונים של הנבחרת. "היו הרבה דיבורים סביבו, אבל הוא ידע להתמודד עם המצב", אמר הקואץ'. "במשחק נגד בלארוס הוא עשה שניים שלושה דברים בצורה מצוינת, והראה שיש לי מהירות גבוהה ביותר. המגנים שלהם שיחקו ראגבי כדי לעצור אותו".

"ניסיתי להעביר לו את התחושה שאין לו שום דבר להפסיד", הוסיף. "אני הוא היחידי שיש לו מה להפסיד. הוא רגוע מאוד, אולי קצת ביישן, אבל הבנתי מארסן ונגר שככה הוא מתנהג גם בארסנל. אני לא מודאג לגביו. הוא משתלב טוב מאוד, והוא לא בהלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully