וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

או מיי ג'וש

27.5.2006 / 13:27

החזרה של הווארד השפיעה על דאלאס בניצחון על פיניקס: "התגברתי על כאב עצום". אמארה ישנה לגופיה מספר 1, וויד פותח פה על דטרויט

ג'וש הווארד היה גיבור הניצחון של דאלאס על פיניקס הלילה (בין שישי לשבת), 98:105. הווארד נקע את הקרסול ברבע הראשון בהפסד 121:118 במשחק הראשון, והיה ספק לגבי שיתופו בשני. בכל משחק בו הוא קולע מעל 20 נקודות דאלאס ניצחה העונה (0:22), וגם הלילה הזה לא היה שונה. הוא קלע 29, שווה לשיא פלייאוף אישי, המאבריקס ניצחו ויטוסו לפיניקס במאזן שווה.

"ג'וש הוא אחד השחקנים הכי קשוחים שיש. הוא צעיר, הוא אגרסיבי, הוא חזק. כל הכבוד", אמר ג'ייסון טרי, חברו לקבוצה. ג'רי סטקהאוס אמר כי הווארד לא הרגיש בנוח עם הפציעה ולא היה בטוח שיתגבר עליה תוך כדי משחק. "הוא היה קצת פרנואיד לגבי התגובות שלו, אבל הוא שיחק. אני גאה בו, הוא יכול היה לשבת בצד ולהגיד 'הקרסול שלי כואב'. במקום זה הוא נתן תרומה ענקית".

הווארד עצמו אמר בקצרה: "אי אפשר לתאר את הכאב ברגל. כאילו שמישהו מכה בה בפטיש. שיחקתי בערך ב-95 אחוז מיכולתי, וזה הספיק". הוא קלע מספר סלי מפתח, שהספיקו לדאלאס לקאמבק.

בפיניקס כבר ראו את ה-0:2 מבצבץ אבל נכנעו להצגה של הווארד. "לקחנו זריקות שיכלו לנצח את המשחק", אמר מייק ד'אנטוני, מאמן הסאנס, "יכולנו להכניס בהם עוד מנה של פחד ולקחת את המשחק הזה. צריך גם לתת להם קרדיט. כשזה היה חשוב, הם קלעו ואנחנו לא".

טים תומאס הסתכל על חצי הכוס המלאה: "רצינו לתת לעצמנו הזדמנות לנצח ואי אפשר לבקש יותר. היה יכול להיות נחמד לחזור מכאן עם יתרון 0:2, אבל אסור להיות תאבי בצע. בסופו של דבר, אנחנו חוזרים עם תוצאה טובה".

ועוד בפיניקס: קובי בריאנט מהלייקרס הוא לא השחקן היחיד שעומד לשנות את מספר גופייתו. אמארה סטודמאייר, מספר32 של פיניקס, יחזור בעונה הבאה לשחק עם הגופיה מספר 1. אמארה ביקש לשנות את המספר לפני הדדליין ב-3 במרץ, אולי מתוך אמונה שזה ישנה את הקריירה רוויית הפציעות שלו.

"אנחנו לא מקבלים קרדיט"

בדטרויט לא ממש מרוצים מהניצחון על מיאמי במשחק 2. הפיסטונס הובילו כמעט בספרות כפולות, אבל הסתפקו בניצחון דחוק של 88:92. גם בסדרה נגד קליבלנד הם לא הראו קילר אינסטינקט, שאפיין אותם בשתי העונות האחרונות.

"אנחנו חייבים להחזיר לעצמנו את הכיף וחדוות המשחק", אמר המאמן פליפ סונדרס לקראת המשחק השלישי בין השתיים, הלילה (בין שבת לראשון, 3:00). "אנחנו צריכים להניע את הכדור, להיות אגרסיביים יותר בהתקפה ובכלל - לשחק את הכדורסל ששיחקנו לאורך כל העונה".

סונדרס הרגיע לגבי פציעת הקרסול של צ'ונסי בילאפס: "אין שום דבר. הוא בסדר גמור והוא ישחק בלי שום בעיה במשחק הזה".

במיאמי שאבו עידוד מהקאמבק של הקבוצה, שכמעט והספיק לה לגנוב ניצחון שני בפאלאס באובורן הילס. מפיגור בן 18 נקודות, ההיט צימקו לשתיים בשניות הסיום. דווין וויד חזר, בעצם, על מה שאמר סונדרס: "מה שאפשר ללמוד מהקאמבק הזה הוא שצריך להיות אגרסיביים". פאט ריילי התייחס ל-17 הנקודות שקלעו ההיט בדקה האחרונה ואמר בהומור: "אני מנסה לבדוק מה קרה לנו בדקה הזו וללכת על צורת ההתקפה ששיחקנו. נראה לי שזה עבד לא רע".

דווין וויד פתח פה על הפיסטונס: "הם מרגישים שהם פייבוריטים בכל משחק, שהם הקבוצה הכי טובה. אם הם מפסידים - זה תמיד הם. אנחנו לא מקבלים קרדיט. אנחנו צריכים להתעמת איתם ולהוכיח שאנחנו ראויים. בכל משחק, צריך לצבור עוד ועוד קרדיט, עד שנדיח אותם".

שאקיל אוניל רוצה יותר את הכדור: "אני חושב שצריך לשחק יותר פנימה. אנחנו מנסים יותר מדי מבחוץ, וזה לא המשחק שלנו". וויד ניסה להרגיע: "ברור שאנחנו רוצים שהאיש הגדול יהיה שמח. ברור גם שהוא לא, אחרי המשחק הזה. במשחק הבא נהיה יותר בפוקוס ונערב אותו יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully