וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד עדיין בחיים, בולוניה בחצי

26.5.2006 / 22:57

קאמבק מרשים איפשר למדרידיסטים לנצח 76:84 בברצלונה ולצמצם ל-2:1 ברבע הגמר. קלימאמיו ניצחה 76:80 את ביילה והעפילה לחצי הגמר

ריאל מדריד הצליחה להתגבר על כל הפציעות שלה ועל הנחיתות שלה מול ברצלונה כדי לרשום ניצחון 76:84 במשחק השלישי של רבע גמר הפלייאוף הספרדי, שצימצם את הפער בסדרה ל-2:1. בארסה ניצחה במשחק השני במדריד, והגיעה לפלאו במטרה לגמור את הסיפור ולהעפיל לחצי הגמר, אבל כעת תצטרך לחזור לבירה פעם נוספת.

העונה ישנה חשיבות גדולה לשלב רבע הגמר בספרד, שכן ארבע הקבוצות שיעפילו לחצי הגמר יזכו בחוזים מחודשים ליורוליג. מכאן משתמע, שאו ברצלונה או ריאל לא ישתתפו ביורוליג בעונה הבאה.

המדרידיסטים חזרו מפיגור 7 ברבע האחרון, בעיקר בזכות שלוש שלשות רצופות ומשחק מצוין של לואיס בולוק (22 נקודות) ופליפה רייס (16 נקודות ו-9 כדורים חוזרים). שאמונד וויליאמס קלע 22 לבארסה, גרגור פוצ'קה הוסיף 17 ו-7 ריבאונדים.

כזכור, מלאגה וחובנטוד הבטיחו את מקומן בחצי הגמר, ויפגשו אחת את השנייה.

קלימאמיו בולוניה, שסיימה ראשונה בליגה האיטלקית, העפילה לחצי הגמר אחרי שגברה 76:80 על ביילה במשחק הרביעי ברבע הגמר, תוצאה שקבעה 1:3 לבולוניה בסדרה. המנצחים הציגו משחק התקפה מאוזן, כאשר בצ'ירוביץ' ומניצ'ינלי קלעו 13 נקודות כ"א. בלינלי הוסיף 11, ובגאריץ' 10. סמית' ו-וויליאמס הוליכו את המפסידים עם 22 ו-20 נקודות, בהתאמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully