וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלה נוחה לפדרר ברולאן גארוס

26.5.2006 / 20:35

גם רפאל נדאל, האלוף מ-2005, לא קיבל יריבים חזקים מדי בפתיחת הטורניר, שייחל ביום ראשון. מארי פירס וסרינה וויליאמס פרשו

הגרלת הרולאן גארוס העמידה בפני רוז'ה פדרר את הדרך הנוחה ביותר האפשרית בהגרלה שנערכה היום (שישי). התחרות תימשך, לראשונה, 15 יום, ותיפתח ביום ראשון.

המדורג הראשון בעולם יתחיל את המסע בדרך לזכייה בגראנד סלאם היחידי שטרם נפל שדוד אל מול מחבטו במפגש עם המקומי ארנו קלמאן (56 בעולם). בשנה שעברה השוויצרי, שזכה ב-7 מ-11 הגראנד סלאמים האחרונים, הפסיד למי שסיים את הטורניר כאלוף, רפאל נדאל. הספרדי גם הוא קיבל הגרלה טובה, ואם ינצח בסיבוב הראשון את רוברט סודרלינג, הוא עשוי לפגוש יריב מהמוקדמות בסיבוב השני.

יריבים קשוחים כמו האלוף לשעבר גסטון גאודיו, חואן קרלוס פררו וקרלוס מויה שובצו בחלק של המדורג שלישי, דויד נלבנדיאן. נלבנדיאן עשוי לפגוש את המדורג שישי ניקולאי דוידנקו ברבע הגמר, בעוד אנדי רודיק (5) יתמודד מול איבן ליוביצ'יץ'.

ומה עם הליידיס?

בטורניר הנשים, החדשות המרכזיות הן הפרישה של מארי פירס, מי שהניפה את הגביע בשנת 2000 וסיימה במקום השני ב-2005, אחרי שהפסידה לז'סטין הנין-ארדן. היא לא שיחקה מאז פברואר. גם סרינה וויליאמס לא תעלה על החימר בפריז.

בהגרלה נקבע כי פאר תפגוש בסיבוב הראשון את שאבחוק האוקראינית, ואם תעפיל לסיבוב השלישי, צפויה להתמודד מול המדורגת שישית אלנה דמנטייבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully