וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרום קוריאה, צ'כיה וארה"ב במנצחות

27.5.2006 / 11:10

חניכיו של דיק אדבוקט ניצחו את בוסניה. הצ'כים ניצחו 0:2 את ערב הסעודית, ארה"ב את ונצואלה, 1:1 בין גאנה וטורקיה

נבחרת דרום קוריאה, מחוזקת בלגיונרים שלה באירופה, ששבו אחרי כמה ימי מנוחה, ניצחה היום (שישי) 0:2 את בוסניה במשחק ידידות לקראת גביע העולם.

קי היון סול הבקיע ראשון עבור המארחים בדקה ה-50 בנגיחה, אחרי טעות של השוער רומאו מיטרוביץ'. ג'ה ג'ין צ'ו קבע את תוצאת המשחק עם בעיטה חדה מקצה הרחבה בדקה ה-90. בסך הכל, בשום שלב לא היה ספק מי הייתה הקבוצה הטובה על המגרש.

המאמן דיק אדבוקט החזיר את הלגיונרים שלו, כולל את שחקנה של מנצ'סטר יונייטד ג'י סונג פארק. זאת לאור החולשה של הנבחרת במשחק הידידות הקודם נגד סנגל (1:1). במחצית הראשונה הבוסנים עוד היוט מסוכנים עם התקפות מתפרצות, אבל בהמשך הקוריאנים השתלטו על המגרש. היעד הבא של אדבוקט הוא אירופה, שם, לפני המונדיאל, יגיעו שני משחקי ידידות נגד גאנה ונורבגיה.

בבית ח' ישחקו יחד עם דרום קוריאה עם צרפת, שוויץ וטוגו. משחק הפתיחה יהיה נגד טוגו ב-13 ביוני.

הצ'כים החזקים, שחושבים גבוה גבוה במודניאל, ניצחו 0:2 את ערב הסעודית בחוץ. מילאן בארוש הבקיע בדקה ה-15, ומארק יאנקולובסקי הבקיע את השני בפנדל בדקה ה-90.

90 דקות לפנטסיל ופאפו

נבחרת גאנה, המתכוננת גם היא למונדיאל ותשחק באותו בית עם צ'כיה, סיימה ב-1:1 את משחק הידידות שלה מול טורקיה בבוכום. ניהאט העלה את הטורקים ליתרון בדקה ה-17, אך חלוץ דורטמונד, מתיאו אמואה כבש את השוויון לפני הסיום. ג'ון פנטסיל מהפועל ת"א ועמנואל פאפו מהפועל כפ"ס שיחקו 90 דקות, שוער אשדוד סמי אג'י ישב על הספסל. לגאנה מצפים עוד מצפים משחקי אימון מול ג'מאיקה, אנגליה ודרום קוריאה.

נבחרת ארה"ב הצליחה לשפר במעט את הרושם מההפסד למרוקו (1:0), אחרי שניצחה בהרכב חסר את ונצואלה, משערים של בראיין צ'ינג וקלינט דמפסי.

"היינו מאוד מאוכזבים אחרי מרוקו", אמר השוער הראשון קייסי קלר, שראה את המשחק מהיציע. "אבל היום הבחורים הפעילו לחץ, שלחו את הכדור לרחבה, ושיחקו יותר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully