וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבצנ'קו עוזב את מילאן

26.5.2006 / 19:01

למרות שיש לו חוזה בסן סירו עד 2008, החליט החלוץ לעזוב לאנגליה "מסיבות משפחתיות". סגן נשיא מילאן: "נתחיל במו"מ עם צ'לסי"

צ'לסי אמנם זכתה באליפות שנייה ברציפות באנגליה, אבל ההדחה בשמינית גמר ליגת האלופות מול ברצלונה הבטיחה שרומן אברמוביץ', פיטר קניון וז'וזה מוריניו יחפשו לבצע שינויים בקבוצה. על הכוונת המרכזית ישב כמובן חלוץ מילאן אנדריי שבצ'נקו, חבר קרוב של אברמוביץ'. היום (שישי) הודיע האוקראיני במסיבת עיתונאים שהוא עוזב את הסן סירו, וזאת למרות שיש לו חוזה עד 2008.

"זוהי ללא ספק הפרידה הכואבת ביותר מאז שאני במילאן", אמר סגן נשיא המועדון, אדריאנו גליאני. "ניסיתי לשכנע אותו ממש עד הדקה האחרונה לפני מסיבת העיתונאים. אבל עכשיו נתחיל במו"מ עם צ'לסי, וזה לא יהיה קל".

"לא הייתה כאן כל בעיה חברתית, וזה גם לא עניין של כסף", הסביר שבה. "מדובר בסיבות חברתיות".

אין עדיין אישור רשמי ששבה מגיע לסטמפורד ברידג', אבל אין ספק כמעט שזהו הכיוון. המשכורת הצפויה שלו תעמוד על 130 אלף ליש"ט לשבוע, וצ'לסי תפצה את הרוסונרי בכ-35 מיליון ליש"ט. בניסיון אחרון להשאיר את הכוכב הגדול בסן סירו הגישו המילאנזים לאנדריי הצעה להארכת חוזה עד 2011, בעבור משכורת של 115 אלף ליש"ט בשבוע. האוקראיני, כאמור, סירב.

אוהדי הקבוצה השיגו 10 אלפים חתימות בניסיון לשכנע את האוקראיני הבינלאומי להישאר בארץ המגף. הוא מצידו, טוען כבר כמה זמן שהוא רוצה לעזוב אך ורק מסיבות משפחתיות. אשתו, הדוגמנית האמריקאית קרסטין פאזק, מיודדת עם אשתו של אברמוביץ', ומעוניינת לעבור למדינה דוברת אנגלית. בנם המשותף, ג'ורדן אנדריי, הוא בן שנה וחצי. גליאני קרא לזה "ניצחון של השפה האנגלית על השפה האיטלקית".

"אין לאשתי שום נגיעה לנושא", ניסה שבצ'נקו לסנגר. "החלטנו על זה ביחד במחשבה על המשפחה שלנו. אני לא מדבר, אנגלית אשתי לא מדברת אוקראינית, והשפה היחידה ששנינו דוברים היא איטלקית. הדרך היחידה שבה נוכל ללמד את הילדים שלנו שאנחנו אוהבים אותם היא באנגלית".

175 שערים ב-7 שנים

דידייה דרוגבה והרנן קרספו כבר הביעו רצון למצוא לעצמם קבוצה אחרת, וייתכן כי כעת שבצ'נקו יהיה כרטיס היציאה שלהם מסטמפורד ברידג'. עכשיו גם איידור גודיונסן מתחיל לדאוג למעמדו, ובברצלונה החלו לרחרח.

שחקן השנה באירופה ה-2004 הבקיע את הפנדל המכריע שהעניק למילאן את גביע ליגת האלופות בגמר מול יובנטוס באולד טראפורד, אבל שנה מאוחר יותר בעיטת העונשין שלו נהדפה על ידי יז'יי דודק בגמר מול ליברפול באיסטנבול. שבצ'נקו גם החמיץ הזדמנות להכריע את המשחק במצב של 3:3, אבל נהדף על ידי השוער הפולני מטר מהרשת. הוא הבקיע 175 שערים בסך הכל במדי הרוסונרי, מאז הגיע ב-1999 מדינמו קייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully