וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן ודריקס לא התרשמו משחקנים בבלגיה

ניר איסקוב

26.5.2006 / 14:07

השניים ממשיכים לצרפת כדי לחזות במשחק פלייאוף, ומקווים להשיג ויזה על מנת לצפות במשחק בין אוקראינה לקוסטה ריקה. שוער בלארוס מועמד

מאמן מכבי ת"א, אלי כהן, ומנכ"ל המועדון, אלי דריקס, חזו אתמול בניצחונה של לירסה הבלגית על חיל 2:3, במסגרת טורניר הפלייאוף על הזכות להשתתף בליגה הראשונה, אך לא התרשמו משום שחקן.

"ראינו משחק בפלייאוף הבלגי, המשחק היה צפוף והפכפך והבלם שעקבנו אחר לא הרשים אותנו", אמר היום (שישי) כהן בשיחה מבלגיה לאתר הרשמי של המועדון.

"החלטנו לרדת ממנו, גם הקשר אחריו עקבנו לא הרשים ולא מתאים לנו. פנינו מועדות כעת לצרפת, שוב לראות משחק פלייאוף. אנחנו נוסעים לעקוב אחרי קשר אחורי ממוצא אפריקאי, שהוא גם שחקן נבחרת. הקשר יותר מהיר, גבוה וטכני מאנסומבו, אנסומבו משוכלל. בנוסף אליו נראה גם שחקן נבחרת אפריקאי בעמדה קדמית. אנחנו נוסעים לראות אותם ב'חי', ואם ירשימו נתקדם".

את הזמן בנסיעות מעבירים דריקס וכהן בצפייה בדיסקים נוספים של שחקנים פוטנציאליים לחיזוק "כל היום ראינו קלטות, גם בנסיעה, נסענו ועוד לפנינו מאות קילומטרים" אמר המאמן.

לגבי אנשי הקשר שהובילו אותם לחזות בשחקנים, סיפר המאמן כי "נפגשנו עם סוכן איטלקי, יש לו מה להציע, ואולי נקבל ממנו עוד מספר דיסקים של שחקנים מפורטוגל וברזיל".

מועד חזרתם של השניים ארצה תלוי בהסדרת ויזות לקייב. השניים מעוניינים לחזות במשחק רעים בין אוקראינה לקוסטה ריקה ביום ראשון. "כעת מטפלים בויזות וברגע שנקבל אוקיי נצא לדרך", אמר כהן. "בשנת 2002 קוסטה ריקה הפתיעה, אם נעבוד קשה אולי יצא משהו". באם ימשיכו לקייב ישובו דריקס וכהן ארצה בליל ראשון או בשני בבוקר, במקרה אחר יחזרו בלילה שבין שבת לראשון.

כהן התייחס לחשיבות הנסיעה ולצפייה במשחקים: "כאשר אתה בא לשטח זה שונה לגמרי, ולא רואים את אותו השחקן. הכי טוב לראות בעיניים, יצאנו לראות שחקנים כדי לסגור את הפיגור הזה שנוצר רק מצפייה בקלטות. אם נצליח למצוא שוער, בלם וקשר אחורי, אז הכל ילך כפי שרצינו".

בנוגע צירופו האפשרי של איתי שכטר, חלוץ הפועל נצרת עילית בעונה החולפת, אמר אלי כהן: "יש סיכום עקרוני עם שכטר, הוא רוצה ואנחנו רוצים. יש עוד כמה פרטים לסגור ואז נמשיך הלאה".

שוער נבחרת בלארוס, ולדימיר גאייב (29), הוצע למאמן השוערים, שורה אובארוב, והוא אמור לקבל בקרוב קלטות עם ביצועיו. ביום שלישי ימריא אובארוב לחופשת מולדת ברוסיה, אשר גם במהלכה יבחן מועמדים פוטנציאליים לאיוש עמדת השוער בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully