וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביג בן: "יש לי פנס בעין ושפה נפוחה"

26.5.2006 / 11:41

בן וואלאס מתאושש מהמפגש עם שאקיל, בניצחון 88:92 של דטרויט על מיאמי (1:1 בסדרה). דווין וויד: "אי אפשר לחפור בור מול דטרויט"

אחרי שהפסידה במשחק הראשון בסדרת גמר המזרח, עלתה דטרויט בלילה שבין חמישי לשישי כשהיא עם הגב אל הקיר. הפיסטונס, הפינאליסטים של העונה שעברה, לא הסכימו לתת לעונה לברוח וניצחו 88:92 (1:1 בסדרה). כעת הם יצאו לשני משחקים במיאמי.


"יש לי פנס בעין ושפה נפוחה", ספר בן וואלאס את הנזקים בעקבות מאבקי הצבע עם שאקיל אוניל. ביג בן היה הפעם דומיננטי יחסית בהתקפה, כשקלע 9 נקודות. "כשאני מעורב בהתקפה, זה מכריח את היריבה להשאיר עלי שומר וזה פותח הזדמנויות לחברי לקבוצה. כשכולם אצלנו מעורבים יותר קשה להגנה מאשר כשזה ארבעה מול חמישה", אמר. "הם קלעו כמה זריקות קשות בסיום. זה קרב קשוח".

בדטרויט כולה היו מרוצים מהתרומה ההתקפית של הסנטר. "אנחנו צריכים להפוך את בן לאיום התקפי", הסכים ריפ המילטון. "לפעמים הם לא שומרים עליו". מאמן הפיסטונס, פליפ סונדרס, התייחס לחשיבות המנטלית של ההישגים ההתקפיים של הסנטר שלו: "כשבן מרגיש שהוא חלק מהעניין הוא יותר אנרגטי. היינו צריכים לחזור להתקפה שוות הזדמנויות. בן לא רק קלע, אלא גם מסר".

"אי אפשר לחפור בור מול דטרויט, כי הקבוצה הזו לא תנצח את עצמה", אמר דווין וויד שקלע 32 נקודות, אבל פרט אליו ולשאקיל אוניל (עם 21 נקודות) לא הגיעה תרומה משאר שחקני מיאמי. ההיט היו כבר בפיגור של 18 נקודות באמצע הרבע השלישי, אבל וויד החזיר אותה עד מינוס 2 10 שניות לסיום. "זה אומר משהו, אבל לא", אמר פט ריילי, שמיהר להסביר: "זה אומר משהו שהחזקנו מעמד, אבל גם יכול היה להיות לנו מזל. כשהם פתחו פער של 18 היה לנו קשה לחזור".

"לפעמים יש משחקים בהם השחקנים שאתה סומך עליהם לא קולעים ואז אתה בבעיה. אתה צריך שארבעה מחמישה שחקנים ישחקו טוב, ולנו לא היה את זה הלילה", סיכם המאמן הותיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully