וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיישון יצא נסיך

26.5.2006 / 8:17

טיישון פרינס, עם שיא קריירה בפלייאוף של 24 נקודות, הוביל את דטרויט לניצחון 88:92 על מיאמי ו-1:1 בסדרה. וויד קלע 32

אחרי שנתקעה מרוב עייפות במשחק מספר 1, חזרה דטרויט פיסטונס לסדרת גמר המזרח מול מיאמי עם ניצחון ביתי 88:92 שהשווה את הסדרה ל-1:1. עכשיו שתי הקבוצות ייצאו למיאמי למשחקים 3 ו-4.

האנרגיות של בן וואלאס וטיישון פרינס (שקלע שיא קריירה בפלייאוף) בפתיחה ו-20 נקודות של ריפ המילטון במחצית הראשונה דחפו את הבד בויז ליתרון דו ספרתי, שהגיע עד 18 ברבע השלישי. אבל אז דטרויט, שקיבלה רק 3 נקודות מהספסל, הורידה הילוך, וגם קאמבק של מיאמי בדקות הסיום, בראשות דווין וויד ושאקיל אוניל, לא הספיק. "אנחנו צריכים להתרכז בלהכניס כדורים מתחת לסל", הציע אוניל. "לקחנו יותר מדי זריקות מבחוץ". וויד החזיר את מיאמי עד 90:88 9.8 שניות לסיום, אבל גם זה לא עזר להיט. "היינו נואשים, היינו צריכים לשחק ככה מההתחלה", אמר הפלאש.

"הם באו הנה וניצחו משחק, עכשיו תורנו לבוא לשם ולעשות אותו דבר", אמר צ'ונסי בילאפס בסיום. מאמן דטרויט, פליפ סונדרס, הסביר: "כשאתה מתחיל לשחק כדי לא להפסיד, אתה לא משחק אגרסיבי אללא מחכה שהשעון ירוץ קדימה".

קלעו לדטרויט: טיישון פרינס 24, ריפ המילטון 22, צ'ונסי בילאפס 18, ראשיד וואלאס 16, בן וואלאס 9, אנטוניו מקדייס 3.

למיאמי: דווין וויד 32, שאקיל אוניל 21, אנטואן ווקר 11, ג'ייסון וויליאמס וגארי פייטון 7 כ"א, ג'יימס פוזי 6, יודוניס האסלם ואלונזו מורנינג 2 כ"א.

המשחק השלישי בסדרה יתקיים בלילה שבין שבת לראשון במיאמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully