וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד האריכה את חוזהו של מייק בראון

גיל קדרון

25.5.2006 / 23:23

אחרי פלייאוף מופלא החליטו הקאבלירס לממש את האופציה של המאמן, ולהשאיר אותו בעיר עד 2009. בל יחמיץ את משחק מספר 2 מול דאלאס


הקליבלנד קאבלירס מימשו את האופציה על העונה הרביעית של המאמן מייק בראון, כך הודיע הג'נרל מנג'ר דני פרי. המשמעות היא שבראון יישאר במועדון לפחות עד 2008/9.

"אנחנו בטוחים לחלוטין שלקאבס יש את האיש הנכון על הספסל בעודנו בונים לקראת העתיד", אמר פרי. "ההחלטה הזו מראה את האמונה והמחויבות של כולם בקבוצה להביא לקליבלנד הצלחה ואליפות NBA".

בעונתו הראשונה כמאמן ראשי בליגה הצליח בראון לסחוב את הקאבס (בעזרתו האדיבה של לברון ג'יימס, למי ששכח) לסיבוב השני, אחרי שישה משחקים גדולים נגד וושינגטון. בסיבוב השני כולם ציפו למפלה מול אלופי המזרח, הדטרויט פיסטונס, אבל אחרי שני הפסדים הצליח בראון להתאים את ההגנה שלו ולעצור את הפיסטונס, במאמץ שהספיק רק להדחה בשבעה משחקים. במהלך העונה והפלייאוף הצליחו הקאבס של בראון לרשום מאזן מושלם של 0:7 בהארכות ו-5:14 במשחקים שהוכרעו בשלוש נקודות או פחות.

חדשות נוספות:

* התקשורת בקליבלנד טוענת כי הקאבס ינסו להעביר את הסנטר זידרונס אילגאוסקאס, אחרי שזה סיים פלייאוף חלש עם ממוצעים דלים של 10 נקודות ב-45 אחוזים מהשדה. מצד שני, שחקנים מסוימים בקבוצה חושבים שהוא לא מנוצל מספיק, וה-GM דני פרי ידוע כמאמין גדול בליטאי.

* הבעלים של הקאבס דן גילברט שילם 25 אלף דולר כדי לפרסם הודעה בעיתון מקומי בו הוא מודה לאוהדים, ומבטיח להם שיעשה הכל כדי להחתים את לברון ג'יימס על הארכת חוזה. כזכור, ג'יימס יכול לחתום הקיץ על הארכה של חמש שנים בשווי של 75 מיליון דולר. במקרה שיוותר על התענוג, הוא יהיה הפרי אייג'נט הנחשק ביותר בהיסטוריה בקיץ 2007.

* ראג'ה בל לא ישחק במשחק השני, אחרי שמתח שריר ברגל שמאל ברבע הרביעי של הניצחון 118:121 בדאלאס בגמר המערב.

* ג'וש הווארד בספק למשחק השני בסדרה, אבל הנקע שלו בקרסול אינו חמור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully