וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר אליצור אשדוד הגיש תלונה במשטרה נגד שני שופטים

שגיא ניר

25.5.2006 / 17:41

בטענה כי כתבו דו"ח שיפוט שקרי על משחק בין קבוצתו לקבוצת הנוער של הפועל גבעתיים. הפועל חולון נקנסה ב-5,000 שקלים

אם חשבתם שאיגוד השופטים יעבור למצב 'שקט' אחרי מינויו של מולי קצורין ליו"ר, טעיתם. יו"ר קבוצת הנוער של אליצור אשדוד, ניסים אטרקצ'י, הגיש היום תלונה במשטרת ישראל נגד השופטים דודי רומנו ושוהם שניר, בטענה כי אלו כתבו דו"ח שיפוט שקרי לאחר שניהלו משחק בין קבוצתו לקבוצת הנוער של הפועל גבעתיים בפברואר השנה.

"השופטים כתבו בדו"ח שקיללתי אותם לכל אורך המשחק, אבל הגעתי רק 3 דקות למחצית", מספר אטרקצ'י. בסך הכל ירדתי להגיד לשופט דודי רומנו שהוא לועס מסטיק בצורה וולגרית, אבל הוא לא הסכים לדבר איתי ואמר לי 'עוף למעלה'". אטרקצ'י, המשמש חבר איגוד הכדורסל, הועמד לדין בגין התנהגות בלתי ספורטיבית והעלבת שופט, בטענה כי הויכוח החריף עם האנשים באפור גרם לדחיה של כ-20 דקות בפתיחת המחצית השניה.

"הם הגישו דו"ח שקרי ועל זה התלוננתי במשטרה, ואני מתכוון לפנות גם לבית המשפט. לא הייתי במגרש אז איך יכולתי לקלל? גם כשהגעתי ישבתי עם הבן שלי ליד אוהדים שקיללו בכלל שחקן של גבעתיים. בועדת המשמעת אמרו שהם מאמינים לי והסתפקו בנזיפה בלבד. על מה כועסים עלי? על זה שאני מנקה את האורווה?".

באיגוד הכדורסל טוענים כי אטרקצ'י הורשע בעבירות של התנהגות בלתי ספורטיבית והעלבת שופט, ויו"ר האיגוד אולמרט אמר: "יש לו סכסוך עם איגוד השופטים. יש מוסדות שיפוט ואם הוא חושב שהם לא מתאימים שילך לאן שהוא רוצה".

הפועל חולון נקנסה ב-5,000 שקלים

וועדת המשמעת של איגוד הכדורסל קנסה הערב (חמישי) את הפועל חולון ב-5,000 שקלים בעקבות התפרעויות אוהדיה בשני משחקי הבית מול הפועל עפולה/גלבוע, בסדרת גמר הפלייאוף.

הדיינים, עו"ד עזרא האוזנר ועו"ד אלי לוין הוסיפו על העונש 2 משחקים ביתיים ללא קהל על תנאי למשך שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully