וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: עובדה או אגדה

25.5.2006 / 17:38

השאלות היו הגשה להנחתה, התנגדויות חורצות כמעט לא היו כאן, ובכל זאת - אנשי וואלה! בייסבול מנסים לעבור על סוגיות היום

והפעם בתוכנית: כמה הומרים יעשה אלברט פוחולס, האם היאנקיז יהיו בפלייאוף ומה מספר היעד של בארי בונדס.

אלברט פוחולס יגיע ל-65 הומרים השנה

אריאל גרייזס - עובדה

בשלב הזה של הקריירה שלו, אני אגיד 'עובדה' לכל תואר אישי שאלברט עשוי להגיע אליו. 65 הומראנס? למה לא 75? טריפל קראון? כבר עכשיו יש לו יתרון עצום בשתיים משלוש קטגוריות. סיי יאנג? טוב, לא צריך להגזים, אבל זה בערך הדבר היחיד שלא.


רועי בן עברי - עובדה

בקלות. יש כאלה שעונות כאלה באות להם פעם בחיים. ויש כאלה שעונות כאלה הן רק התחלה של עוד עונות כאלה. אלברט פוחולס הוא מהסוג השני. 65 קטן עליו. השאלה היא אם יהיה 73 או לא.


נדב רזון - עובדה

יש לנו העונג לחזות בעילוי ששמו אלברט פוחולס, שיש לו הפוטנציאל להפוך לאחד החובטים הגדולים בכל הזמנים, אם לא הגדול שבהם. הבחור מציג לא רק אחוזי חבטה מדהימים, אלא משלב אותם עם המון עצמה. 65 הומרים? בהחלט משימה שאלברט יכול לעמוד בה, והוא בקצב המתאים. בקצב הזה, בעתיד הקרוב המנג'רים היריבים יתחילו להוליך אותו כמו שהוליכו את בארי בונדס בשנים האחרונות. מה שלא ברור זה למה הם לא התחילו לעשות את זה עדיין.


אמיר ציפורי - עובדה

השחקן הכי טוב בבייסבול כבר שלוש שנים הפך רשמית למפלצת. לסנט לואיס יש בינתיים מספיק התקפה מסביב לפוחולס כדי להכריח פיצ'רים להגיש לו במקום להוליך אותו. הקצב שלו כרגע, בערך שמונים הומראנס לעונה, קצת חלומי, אבל 65-70 זה בהחלט תחום ריאלי.


דוד רוזנטל - עובדה

אם אלברט פוחולס מסוגל להגיע ל-80 הומרים או לא, זו בכלל לא השאלה. השאלה היא מתי יתחילו להוליך אותו. לפוחולס יש שמירה מדהימה מלפניו ומאחוריו - נכון לכתיבת שורות אלה - סקוט ספיזיו, סקוט רולן, ג'ים אדמונדס ואפילו סו טאגוצ'י מאיים. מלבד טאגוצ'י, כל החבר'ה האלה חובטים מעל 300. אי אפשר להוליך את אלברט, צריך להגיש לו. ואם צריך להגיש לו - בום!

היאנקיז לא יהיו בפלייאוף

אריאל גרייזס - אגדה

נראה שבשלוש השנים האחרונות הסיפור חוזר על עצמו, היאנקיז פותחים את העונה גרוע, ג'ורג'י מתעצבן, פתאום מגיע ספטמבר והם שוב במקום הראשון. תקראו לזה כוחה של מסורת, תקראו לזה ערימת מזומנים שמנה או פשוט התקפה בלתי ניתנת לעצירה למרות הפציעה של מטסוי, אבל מדובר בקבוצה מספיק טובה כדי להגיע לפלייאוף גם השנה (שם היא תיכשל שוב, גם זאת מסורת בשנים האחרונות).


רועי בן עברי - אגדה

עם כל הפציעות שלהם וההגשה הרעה, ליאנקיז יש 220 מיליון דולאר של עומק שאין מספיק קבוצות שיכולות להתמודד איתם לאורך 162 משחקים. לכן, לפחות הויילד קארד מובטח להם. אבל הפלייאוף יהיה סיפור אחר לגמרי. שנת 2000 מתחילה להיראות רחוקה פתאום.


נדב רזון - אגדה

היאנקיז יהיו בפלייאוף. גם אם הם נראים כרגע פגיעים, הם תמיד מוצאים דרך להגיע לשם. לא בטוח שהשנה הם יזכו בראשות בית ה- AL מזרח, כמו שעשו בשנים האחרונות, אבל במידת הצורך הם יגיעו לשם דרך הוויילד קארד. ההתקפה שלהם פשוט מוכשרת מדי. יש להם יותר מדי שחקנים מנוסים, וההגשה - על כל בעיותיה - עדיין לא רעה בכלל. ומריאנו ריברה יש רק אחד.


אמיר ציפורי - אגדה

אני לא חושב שדטרויט על אמת. לא השנה. זה משאיר לנו את טורונטו וקליבלנד כיריבות של הינקיס על הוויילד קארד. לשלוש הקבוצות הללו יש התקפה טובה ובעיות בהגשה. אבל ליאנקיז יש את ההתקפה הכי טובה, ובהגשה הם ישלחו שוב יד לארנק ויצליחו למשוך עד סוף העונה.


דוד רוזנטל - עובדה

מכיוון שכל טוחני השווארמה כאן פחדנים, אני ארים את הכפפה. יש ליאנקיז הרבה כסף, אבל בכל שנה הם מותחים את הגבול הדק. בשנה שעברה הם היו רחוקים שני משחקים מהדחה. השנה בית המרכז חזק מאוד (קליבלנד מאכזבת אבל עוד תעשה את הריצה שלה, דטרויט מצוינת והוייט סוקס נראים כמו אלופים) וגם במזרח, טורונטו (בעיקר כשבארנט יחזור), בוסטון וניו יורק יקיזו דם אחת לשניה. ההימור שלי: היאנקיז לא יקחו את ראשות הבית והויילד קארד יבוא מהמרכז.

בארי בונדס לא יגיע ל-730 הומראנס בקריירה

אריאל גרייזס - אגדה

גבולי, גבולי מאוד. עכשיו, אחרי שסוף סוף עבר את הבייב, לבונדס אין יותר מוטיבציה להמשיך הלאה כי לשיא של אהרון הוא כבר לא יגיע ולכן זאת עכשיו שאלה פשוטה של בריאות. כל עוד הברכיים שלו יאפשרו לו להמשיך לדדות בלפטפילד הוא ייתן הומראן-שניים בשבוע עד שבסביבות אוגוסט, כשהג'איינטס ייצאו מהמירוץ לפלייאוף והוא יעמוד על 730 פלוס מינוס, יימאס לו והוא ייתלה סופית את המזרק.


רועי בן עברי - אגדה

ברגע שהוא יעבור את 715 והלחץ יירד, יתנו לו לסיים את העונה הזאת בשקט. זה יספיק לו לסביבות ה-730 עד 735. אחרי כל מה שהוא עבר העונה, אני לא חושב שיהיה לו את הכח להתמודד על ה-756, אבל יש לו עוד איזה 20 לתת.


נדב רזון - אגדה

בהנחה שלא יתחשק לו לפרוש פתאום והוא ימשיך לשחק הוא יגיע גם יגיע. הוא אמנם בקושי זז ולא ממש מתאמץ, אבל אם יש דבר אחד שהוא לא שכח ולא ישכח לעולם זה להעיף את הכדור מחוץ לאיצטדיון.


אמיר ציפורי - עובדה

אחרי שבארי יעבור את הבייב, כל הקקפוניה סביבו על המגרש תירגע, יישארו רק ההאשמות והמאבקים המשפטיים מחוץ למגרש והמוטיבציה העיקרית שלו להמשיך לשחק על ברכיים גמורות וכואבות תיעלם.


דוד רוזנטל - עובדה

בונדס כואב ודואב. כל הומר עולה לו בדם. הוא מנצל כל יום חופשי שיש כדי לנוח. כדאי לשים לב גם לעובדה שאת ההומר ה-714 חבט כשהיה DH. אלולא היה בסן פרנסיסקו, הייתי אומר שיעבור אפילו את האנק ארון. אבל הוא משחק באאוטפילד, והוא מאוד לא אוהב את זה. אחרי האינטרליג בארי יחכה עוד קצת לראות אם הג'איינטס בתמונה. אם הם לא יהיו - הוא יתלה את המחבט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully