וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גרשון ישחק בבית"ר"

ניר איסקוב ואסף שקד

26.5.2006 / 13:28

ולדימיר שקלאר לא חושש מהסחבת במו"מ עם בלם הפועל תל אביב, ומגלה: "נחתים את שלומי ארבייטמן, עומר גולן או טוטו תמוז"

יו"ר בית"ר ירושלים ולדימיר שקלאר התראיין הבוקר (שישי) לרדיו ירושלים, וגילה כי שמעון גרשון יהיה שחקן בית"ר ירושלים בעונה הבאה. "אני מבטיח לאוהדי בית"ר ששמעון גרשון ישחק בבית"ר ירושלים, וכשאני מבטיח אני מקיים. מיכאל זנדברג עדיין לא חתום על חוזה, אבל מיד כשהוא יחזור הוא יחתום ונסגור את כל הסיפור".

על מועמדותו של המגן המגן רוני גפני, אמר שקלאר: "הייתה לי שיחה עם אבא של רוני גפני, הוא אמר שרוני רוצה לשחק בבית"ר, אנחנו גם רוצים אותו. יש עניין אחד לא ברור: האם יש לו חוזה לעונה הבאה. השחקן טוען שאין לו, בני יהודה טוענת שיש לו. ביום ראשון נבדוק בבקרה התקציבית האם יש לו חוזה ואם לא הוא יהיה בבית"ר בכפוף להחלטת המאמן".

גם בנושא החלוצים הישראלים שנמצאים על הכוונת, היה ליו"ר מה לומר: "שלומי ארבייטמן, טוטו תמוז ועומר גולן - אחד משלושתם ישחק בעונה הבאה בבית"ר ירושלים. עדיין אנחנו לא יודעים מי זה יהיה, אבל יש לנו מגעים עם כל אחד מהם".

במהלך הראיון גילה שקלאר כי המאמן אוסי ארדילס היה על הכוונת כבר לפני למעלה מחודש: "לארקדי גאידמק היתה החלטה קצרה לגבי קביעת המאמן. הוא נפגש עם גרנט וארדילס ואחרי יומיים קיבל את ההחלטה שארדילס הוא המועמד הראוי. אני יכול לגלות שארדילס היה על הכוונת שלנו כבר בתחילת הדרך ובזמן שמאמנים אחרים עלו וירדו- הוא נשאר".

על האפשרות שארדילס יביא עוזר מאמן משלו וגיא עזורי ידחק הצידה, הודיע שקלאר כי עזורי ישאר במועדון בכל מקרה, כמו מאמן הכושר טיביריוס דאראו.

"גפני לא ישוחרר"

מחלוקת בין בני יהודה לבין רוני גפני לגבי השאלה האם הקפטן מחזיק בחוזה לעונה נוספת בשכונת התקווה.

ביום רביעי נפגשו נציגי המגן בן ה-27, אביו יובל גפני, וסוכנו ופרקליטו, עו"ד עידן כסיף, עם יו"ר בית"ר ירושלים, ולדימיר שקלאר, שהביע רצון לצרף את השחקן, והצדדים קרובים לסיכום על חוזה שנע בין שנתיים לשלוש.

מאידך, היום (חמישי) הודיע מנכ"ל בני יהודה, משה דמאיו, כי "רוני גפני לא ישוחרר. יש לו חוזה אצלנו לעונה נוספת וזה לא עניין של סכום, אלא של סגל הקבוצה".

יובל גפני אמר בתגובה: "במשך 3 השבועות האחרונים, פנו אליי מספר קבוצות כדי לקבל אותו. הלכתי, שמעתי, אבל לא חתמתי עם אף קבוצה מהסיבה שכיבדתי את בני, וההחלטה היכן ישחק תהיה אך ורק של רוני עצמו. הוא יגיע ביום שני בערב, יישב עם ניצן שירזי וחזי מגן, ואז הוא יעשה מה שהוא רוצה. כל המלחמות מסביב הן מלחמות שווא וחבל שזה יורד לפסים לא נעימים. כמו שאייל ברקוביץ' אמר, שאי אפשר להחזיק שחקן בכוח.

"רוני מאוד אוהב אוהב את בני יהודה והרגיש כמו בן בית, אבל עד שהוא יגיע אין שום החלטה איפה הוא ישחק. אין לו בשום פנים ואופן חוזה בבני יהודה. הם מסתמכים על ההבטחה בעל פה שנתתי לחזי מגן שכל זמן שהוא שם, רוני ישחק בבני יהודה. זה לא מסמך חתום, ובין זה לבין חוזה בבקרת התקציבים, אין ולא יהיה כלום".

עו"ד כסיף הוסיף: "בדקתי את הנושא בבקרה, ומופקד שם רק חוזה לעונה הקודמת. אין שום אזכור לגבי העונה הקרובה, ולו במילה. בהתאם לכל תקנוני ההתאחדות ופיפ"א, שחקן בגילו ובמעמדו של רוני, הוא שחקן חופשי לכל דבר ועניין".

בבית"ר מעידים כי "הנושא הוא עדיין בהתחלה. יש לנו רצון לקבל אותו, אבל הבהרנו לנציגיו שזה תלוי בארדילס. כשהמאמן החדש ייתן אור ירוק, אז העניין יהיה יותר רלוונטי, ונראה כיצד נפעל מול החוזה שלו בבני יהודה. במצב כזה, נהיה מוכנים לשלם פיצוי לבני יהודה על התרת החוזה. הנציגים של גפני רמזו לנו שיש להם אפשרות להשתחרר מהחוזה".

כזכור, אשתקד הגיע יובל גפני לסיכום עם יו"ר בית"ר ירושלים דאז, מאיר פניג'ל, על מעבר של בנו לטדי, אך בבני יהודה עמדו על הרגליים האחוריות, ולבסוף הקפטן נשאר אצל פיינליסטית הגביע. בקבוצה הבהירו כי גם מור גולן, החתום לעונה נוספת, יישאר בקבוצה, ולא יושאל שוב להכח עמידר ר"ג, החפצה בשירותיו.

בעניין אחר, היום נועד סוכן השחקנים, רונן קצב, עם ולדימיר שקלאר, במטרה להגיע לסיכום על הישארותו של ברק יצחקי, שמחזיק בתואר סגן מלך השערים של בית"ר העונה.

סיכום עם יצחקי הושג כבר לפני כחודש, אך בשבועות האחרונים החליט שקלאר לוותר את הסיכום שהושג בזמנו ולפתוח את המו"מ מחדש. כעת, לאחר שהבינו בבית"ר את החשיבות של יצחקי במערכת, שינו את העמדה ובאו לקראת השחקן.

לאחר הפגישה היום הצטמצמו הפערים, אך סיכום טרם הושג. יצחקי דורש בסביבות ה-150 אלף דולר, כפי שסוכם עמו בתחילה, בעוד שבבית"ר מוכנים לשלם 120-130 אלף דולר. בסביבתו של השחקן הבהירו שהצדדים עדיין רחוקים מסיכום. בשבוע הבא יקיימו הצדדים פגישה נוספת, שבסיומה מקווים בבית"ר שהשחקן יחתום על החוזה החדש ל-4 עונות.

גורם בקבוצה אמר לאתר בית"ר.נט לאחר הפגישה: "יצחקי ישחק גם בשנים הבאות בבית"ר ירושלים. הוא שחקן שאנחנו מאוד רוצים וההתקדמות במו"מ היום היא ראיה לכך. אני מאמין שכבר בפגישה הבאה נגיע לעמק השווה ונחתום על החוזה".

יצחקי עצמו אמר לאתר בית"ר.נט: "בכל פעם כששואלים אותי על בית"ר ירושלים אני מסביר שזה הבית השני שלי. בית"ר זה קבוצה שבה עשיתי את הפריצה וההכרה שלי, האוהדים הם חלק בלתי נפרד ממני, התחברתי לשחקנים בקבוצה ולאנשים במועדון ובאופן טבעי הרצון שלי הוא לשחק בבית"ר גם בשנים הבאות. כמו בכל חוזה חדש שנחתם יש מו"מ, ולכל צד יש את הדרישות שלו.

"אני נפגעתי בהתחלה מכך שבית"ר ביטלה את הסיכום שכבר השגנו, והיום בפגישה הפערים בינינו הצטמצמו, אבל זה עדיין רחוק מהסיכום בינינו בהתחלה ויש עדיין הפרשים במו"מ. קיבלתי לפני כמה חודשים סיכום יפה מאוד מבית"ר שהראה לי שהקבוצה רוצה אותי מאוד, ואני רוצה שיכבדו את אותה הצעה".

עדכון ראשון: 25.5.06 17:36
עדכון אחרון: 26.5.06 13:28

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully