וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר והרצליה הגישו תלונות הדדיות בעניין אסולין

ניר איסקוב

25.5.2006 / 14:46

העולה החדשה מאשימה כי הירושלמים מנהלים מו"מ עם החלוץ, למרות שזה חתום לשנתיים בהרצליה. בית"ר השיבה כי היא מחזיקה במחצית מכרטיסו

מכבי הרצליה הגישה אתמול (רביעי) להתאחדות לכדורגל תלונה נגד בית"ר ירושלים, בטענה כי היא מנהלת מו"מ להארכת חוזהו של ליאור אסולין, למרות שהחלוץ חתום בשורות העולה החדשה לליגת העל לשנתיים נוספות.

לטענת הרצליה, באמצעות עו"ד שמעון טננבלט, בית"ר עברה על תקנון ההתאחדות, בכך שהיא מנהלת מגעים ישירות מול השחקן, מבלי לקבל אישור לכך מהקבוצה של אריאל שיימן.

בית"ר בתגובה, באמצעות עו"ד מורן מאירי, השיבה בתלונה נגדית נגד הרצליה, בטענה כי למרות שהירושלמים מחזיקים ב-50 אחוז מכרטיסו של אסולין, העולה החדשה הציעה אותו למבחנים במארסיי, מבלי להיוועץ עמה.

מנכ"ל מכבי הרצליה, שמעון מסיקה, אמר בתגובה לטענות בית"ר: "היה לנו עם הסכם עם בית"ר, שלפיו 50 אחוז מהכרטיס של אסולין שייך להם, והוא שיחק בשנתיים האחרונות אצלם. עכשיו ההסכם נגמר, ובית"ר או כל קבוצה אחרת שרוצה את ליאור, מחויבת לנהל מו"מ איתנו, כי יש לו חוזה אצלנו. אם נמכור את אסולין, בית"ר תהיה זכאית ל-50 אחוז מדמי ההעברה".

בבית"ר הוסיפו על תגובתו של עו"ד מאירי, כי "יש גם סעיף נוסף שאומר שבמידה והרצליה תעלה לליגת העל מליגת המשנה, השחקן יוכל לבחור איפה הוא רוצה לשחק, ומן הסתם זה בבית"ר ירושלים. יתרה מכך, לפי החוקים ההתאחדות, העונה מסתיימת בסוף מאי, ולכן אסולין למעשה עדיין חתום בבית"ר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully