וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיובן שוב זועם

25.5.2006 / 11:48

בעלי המאבריקס רותח על השופטים, שלא ראו לטענתו צעדים של בוריס דיאו בסל המנצח של פיניקס. פציעות להווארד ולראג'ה בל

מארק קיובן, בעלי הדאלאס מאבריקס, לא צריך לחפש סיבות כדי לכעוס. הוא תמיד מקבל אותן לאחרונה. לפני פחות משבוע זו הייתה ההרחקה של ג'ייסון טרי מהמשחק השישי מול סן אנטוניו, והבוקר (חמישי) זעם על השופטים, שאישרו, לטענתו, את סל הניצחון של בוריס דיאו מפיניקס, למרות שעשה צעדים, לטענתו. הסאנס ניצחו במשחק 118:121.

"נראה שדיאו גרר את רגליו ועשה צעדים לפני הזריקה. כמו כן, כשהכדור נכנס לרשת, נראה היה שנותרו 0.8 שניות על השעון, שלוש עשיריות יותר ממה שהראה". מהלך נוסף שעליו קונן קיובן היה עבירת תוקף שנשרקה לחובתו של דווין האריס, שדחף במרפקו את סטיב נאש, 55 שניות לסיום.

נאש עצמו שמע שריקות בוז באולם בו בילה עד לפני שנתיים. "אם הם שרקו למייקל פינלי, אין לי שום ספק שזה יקרה גם לי", אמר נאש. "המקום הזה תמיד היה מיוחד עבורי. היו לי כאן שש שנים נהדרות. אני אוהב את הקהל ואוהב את האולם הזה".

ה-MVP של הליגה אכן חטף קריאות, אבל לא קרובות לאלה של פינלי. "מה אני יכול לעשות?" אמר נאש בסיום, "זה לא בשליטתי".

ומה מצב הפצועים?

שני שחקני מפתח, אחד לכל קבוצה, לא סיימו את המשחק בגלל פציעות. ג'וש הווארד מדאלאס נקע את קרסולו ברבע הראשון. הוא יעבור צילומי MRI, אבל בצילומים ראשונים התברר שאין לו שבר. הווארד הוא שחקן מפתח חשוב אצל המאבריקס. כשהוא קולע מעל 20 נקודות, הם על מאזן 0:21 העונה, כולל שני משחקי פלייאוף.

ראג'ה בל מפיניקס נפצע בשריר התאומים 5:30 דקות לסיום המשחק. הוא נישא על ידי חבריו אל חדר ההלבשה, לאחר שקלע 8 נקודות ב-36 דקות משחק. "זה מאוד כואב", אמר בל, "מעולם לא עברתי כאב כזה. בהתחלה הרגשתי כאילו שמישהו זרק עליי משהו מהיציע, אבל אז זה התחיל לשרוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully