וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם אקבל הצעה, אני מאמין שאגיע למכבי"

נוון ספאחיה, אחד השמות שהוזכרו להחלפת פיני גרשון, התראיין ליומון קרואטי, שטוען שמכבי כבר אותתה למאמן. הוא מצידו מעוניין

סוגיית מחליפו של [[פיני גרשון]] במכבי ת"א מעסיקה לא רק את אנשי הכדורסל בישראל, מסתבר. גם בקרואטיה זוכה הפרשה לחשיפה מוגברת, בעיקר בשל העובדה שבן ארצם, נוון ספאחיה, הוא אחד המועמדים הבולטים לתפקיד הנחשק.

היומון הקרואטי "ווצ'רני ליסט" מפרסם הבוקר כתבה גדולה בנושא, וטוען כי מכבי כבר אותתה לספאחיה שיהיה מוכן, למקרה שאופציית [[דייויד בלאט]] לא תצא לפועל. לטענת העיתון, העובדה שבלאט לא צפוי לוותר על משרתו בנבחרת רוסיה, מעמידה את מינויו בספק רב. "מכבי תרצה מאמן שיתחיל לעבוד בראשית הקיץ, לא כזה שיתפנה רק במהלך ספטמבר", נכתב בידיעה. מנגד, ספאחיה מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות בריטאס, וכרגע, נראה שהבעלים של הקבוצה יערימו קשיים על שחרורו.

ספאחיה עצמו הצהיר בראיון שהעניק לעיתון כי "עוד לא היתה פנייה רשמית ממכבי", אולם הוסיף בהמשך: "אם אקבל הצעה, אני מאמין שאגיע למכבי כי לא כל יום מקבלים הצעה ממועדון כזה ואסור לי לוותר על ההזדמנות הזאת. הבעיה היא שאני תחת חוזה בריטאס, ולא אוכל לעזוב ללא אישור הבעלים וברכת הדרך מהם. אם הם יאמרו שעלי להישאר אעשה זאת, כי המועדון הזה היה הוגן מאוד כלפי. זה לא רק עניין של כמות דמי השחרור שמכבי תשלם עבורי, אלא אם הבוסים שלי יבינו מה הצעה ממכבי אומרת עבור מאמן צעיר כמוני".

למרות הכל, גורמים המקורבים למכבי מבהירים כי בלאט היה ונותר המועמד המוביל של הצהובים לתפקיד. כפי שפרסמנו בעבר, פנייה רשמית לבלאט תיעשה מיד עם סיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully