וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אנסומבו בנתניה

רומן רוזנבלט

25.5.2006 / 8:24

אחרי שהבין כי אין לו סיכוי להמשיך בבית"ר ירושלים, בחר בנתניה, שם ירוויח כ-150 אלף דולר: "קישור עם בנין ואיתי יהיה יוצא מן הכלל"


מזואה אנסומבו, קשר בית"ר ירושלים בעונה החולפת, סיכם הבוקר (חמישי) באמצעות סוכנו, רונן קצב, ופרקליטו, עו"ד יואל גולדברג, לעונה אחת במכבי נתניה.

אנסומבו רצה להמשיך בבית"ר ירושלים, אך מרגע שמונה מאמן שלא מכיר אותו, אוסי ארדילס, הוחלט בירושלים לוותר עליו. אנסומבו הבין שאין טעם לחכות והחליט להיענות לחיזורים של אייל ברקוביץ' ודניאל יאמר. אנסומבו, שהחל את הקריירה הישראלית שלו לפני שלוש שנים בהפועל חיפה, שם שיחק שנתיים, ירוויח בנתניה כ-150 אלף דולר.

אנסומבו: "אני מאוד שמח להגיע למכבי נתניה, קיבלתי תנאים מצוינים ואנ מקווה לשדרג את הקבוצה. אני חושב שקישור אחורי שיכלול את טל בנין ואותי יהיה משהו יוצא מן הכלל".

הבלם גולן חרמון צפוי להיפגש ביום שני הבא, יחד עם סוכנו דוד חדד, עם הנהלת בית"ר ירושלים, על מנת לסכם את נושא השאלתו לעונה נוספת למכבי נתניה, עימה כבר הגיע לסיכום חיובי.

יאמר יוציא תעודת יושר (אסף אקרמן, הארץ)

בנתניה ממשיכים בימים אלה במהלכים האחרונים להשלמה סופית של עסקת מכירת הקבוצה לדניאל יאמר.

יאמר, השוהה כרגע בגרמניה, מתכוון להגיע מחר לעיר בון, שם הוא יוציא תעודת יושר המעידה כי אין לו עבר פלילי ויעביר אותה כנדרש להתאחדות לכדורגל.

עו"ד גיל לב, המייצג את יאמר בעסקת המכירה, הגיע אתמול ביחד עם הבעלים הקודמים של הקבוצה לרשות לבקרת התקציבים, הצדדים ביקשו לשמוע על הפעולות שעליהם לעשות כדי להשלים את העסקה. הצדדים יצאו מרוצים מהפגישה וככל הנראה יסיימו את התהליך עד השבוע הבא.

שבוע לפני מועד העברת 2.5 מיליון שקלים מעיריית נתניה למועדון, עדיין לא נקבע תאריך לקיום ישיבת המועצה שתאשר את ההעברה. כזכור, ראש העירייה, מרים פיירברג, צריכה להעביר את ההחלטה דרך המועצה על ידי הצגת כל האישורים המשפטיים המתאימים.

על אף איומים של מספר חברי אופוזיציה, חברי המועצה מרגיעים את יאמר והאוהדים ואומרים: "אין מה לדאוג. העסקה לא תצא לפועל רק אם יהיה איזה חבר מועצה חמום מוח שיעשה דווקא כדי להפיל אותה".

מאור פרץ, ששוחרר אתמול ממ.ס. אשדוד, מתרחק מהקבוצה. במכבי נתניה הדגישו אתמול כי למרות ההשקעה הכספית הגדולה, מחירי המנויים לא יעלו.

מנוי מבוגר יעלה 1100 שקלים, חיילים, נוער, פנסיונרים ונשים ישלמו 650 שקלים. הקבוצה הודיעה כי מי שירכוש מנוי עד ה-13.7 יהנה מהנחה ויישלם 900 ו-500 בהתאמה.

עדכון ראשון: 25.5.06, 08.24

עדכון אחרון: 25.5.06, 10.58

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully