וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארדילס נוטה לשחרר את אנסומבו

אסף שקד

24.5.2006 / 18:50

המנג'ר הארגנטינאי צפוי להביא עימו זרים משלו, על חשבון הקונגולזי. אנסומבו: "אני מבין שהסיכויים שלי להישאר נמוכים". לרואה ימשיך

יום לאחר שנקבע כי אוסי ארדילס יאמן את בית"ר ירושלים, נראה כי הקשר המצטיין, מזואה אנסומבו, עשוי למצוא את עצמו מחוץ לקבוצה.

המאמן הארגנטינאי הודיע ל[[ארקדי גאידמק]] כי הוא מתכוון לצפות במשחקי הקבוצה בעונה החולפת על מנת לקבל החלטות לגבי השחקנים והזרים, אך המגמה תהיה ככל הנראה לוותר על השחקן ולמצוא שחקן שהמאמן מכיר. גורם בקבוצה הסביר את המצב: "אנסומבו תרם בעונה החולפת לבית"ר ירושלים, אך צריך להבין שהוא תופס משבצת של שחקן זר, וכפי שהבנו מארדילס הוא יביא עימו שחקנים שהוא מכיר. ישנו סיכוי קטן שארדילס ישתכנע להשאיר את אנסומבו, אך השחקן עצמו רשאי למצוא לעצמו קבוצה ולכן הסיכויים שהוא ישאר כמעט אפסיים".

אנסומבו השוהה כעת בבלגיה התייחס לנושא ושאמר: "כבר אמרתי שאני מאוד רוצה להישאר בבית"ר ירושלים, אבל בגלל שאני זר זה לא כל-כך פשוט. עכשיו אחרי שהודיעו שמאמן ארגנטינאי חתם בקבוצה, אני מבין שהסיכויים שלי להישאר נמוכים מאוד, אבל אני מקווה שהוא יחליט בסופו של דבר שהוא כן רוצה אותי. בכל מקרה יש לי הצעות מעוד קבוצות מישראל כולל מכבי נתניה, ואם לא בית"ר ירושלים אז לפחות אשחק בקבוצה אחרת בישראל - מדינה שאני מאוד אוהב. יש לי בארץ סוכן שמטפל לי בעניינים ומעדכן אותי בכל מה שקורה".

לרואה ישאר

ג'רום לרואה, שמחזיק בחוזה גם לעונה הבאה, ישאר בקבוצה בכל מקרה. ארדילס אומנם ינסה להנחית בבית"ר מספר שחקנים שהוא מכיר, אך בבית"ר הבהירו כי לרואה ימשיך להיות אחד מהשחקנים המרכזיים של הקבוצה בעונה הבאה.

בנוגע לפאבריס פרננדז, הדברים עדיין לא ברורים. השחקן הצרפתי מחזיק גם הוא בחוזה לעונה הבאה, אך לאור ההתנהגות שלו יתכן כי בית"ר תתיר את החוזה ותשחרר את השחקן, מה גם שלארדילס תהיה מילה בהישארות של השחקן. במידה והוא לא יהיה מרוצה מהצרפתי, עשוי פרננדס למצוא את עצמו מחוץ לקבוצה.

איבגי: אני בא כדי לתת לקורנפיין פייט

"אי אפשר להסתיר את ההתרגשות שלי", אמר היום (רביעי) השוער אבי איבגי לאחר שחתם אתמול בבית"ר ירושלים. "אני אומר לעצמי - הגעתי לבית"ר ירושלים הגדולה זה בשבילי כמו להגיע לנבחרת. מאז שהתחלתי לשחק אני זוכר את בית"ר כקבוצה עם הקהל הגדול ביותר והכי תומך בארץ. עכשיו כשהקבוצה חזרה להיות גורם משמעותי בליגה זה עוד יותר משמח להצטרף לקבוצה ולהיות חלק מדבר גדול".

על הלחץ הצפוי לו בבית"ר אמר השוער, "את האמת, היו לי כמה עונות בבני יהודה שגם שם הקהל מלחיץ. אומנם זה לא בכמות שיש לקהל של בית"ר, אבל לפי דעתי זה די מזכיר. זה ברור שככל שיש יותר קהל ויש יותר ציפיות אז אוטומטית יש לחץ מצד הקהל, אבל אני מסתכל על הלחץ הזה כדבר חיובי ולא כדבר שלילי. אני חושב שהיום כל שחקן בארץ חולם להגיע לבית"ר ירושלים ואני שמח מאוד שלי יצא להגיע למועדון מפואר כזה".

מהתחרות בהרכב עם איציק קורנפיין איבגי לא חושש, "מי שמכיר אותי יודע שאני איש של עבודה קשה, אני אף פעם לא נותן להרגיל את עצמי שאני בא לשחק כשחקן ספסל, צורת העבודה שלי היא לבוא ולתת את המקסימום בשאיפה להיות הטוב ביותר", הוא אומר. "אני מודע לעובדה שקורנפיין הוא השוער הראשון של בית"ר כבר שנים רבות, אבל אני בא לבית"ר לתת לו פייט במובן החיובי. בסך הכל המטרה שלי היא להגיע לבית"ר ולהוכיח שאני טוב וגם כשאני אשב על הספסל שידעו שיש שוער שני טוב ושלא יפחדו כשאני אעמוד בין הקורות".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully