וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2.9 מיליון שקל ל-5 עונות

ניר איסקוב

24.5.2006 / 18:00

זו ההצעה שהפועל פ"ת מצהירה כי הניחה בפני טוטו תמוז, והושבה ריקם על ידי סוכנו, רונן קצב. אורית תמוז: "התנהלות פ"ת לא מכובדת"

הפועל פ"ת הוציאה היום (רביעי) הודעה לתקשורת, ובה האשימה את סוכנו של טוטו תמוז, רונן קצב, בטרפוד הישארותו של החלוץ בן ה-18 בהפועל פ"ת.

להלן נוסח ההודעה, כפי שנמסרה על ידי דובר המועדון, רן כרמלי: "לאחר אין ספור פגישות של הבעלים רונן אלעד, והספונסר הראשי מאיר שמיר עם סוכניו ומקורביו של טוטו תמוז, מונחת למעלה מחודשיים הצעה חסרת תקדים של 2.9 מליון שקל לחמש שנים, שנועדה להבטיח את עתידו של הילד ושלו בלבד.

"הפועל פ"ת מוכנה לסכום דמיוני שכזה רק בשל העובדה שמדובר בילד שהפועל פ"ת גידלה ומימנה לאורך כל השנים את חינוכו בכדי ליהנות מפירותיו.

"כנראה שהבעיה אינה כמה משלמים, אלא למי משלמים ובקרוב נחשוף זאת. מדובר בילד טוב וחיובי שנלכד בלוע הארי. הפועל פ"ת תמשיך לעשות כל מאמץ בכדי להשאיר את השחקן בשורותיה ולא תיתן יד לסוכניו ולמקורביו להוליך את הילד שולל דרך פנטזיות שונות, וביניהן 'העוקץ הספרדי'.

"ברור מעל כל צל של ספק, שגם את כל הפעולות המבורכות שנעשו על ידי המועדון וההצלחה באזרוחו של טוטו, רוצים סוכניו למנף לפעולות נלוזות שנעשות בימים אלו.

"בפגישה האחרונה בין רונן אלעד לבין רונן קצב נאמר בברור על ידי רונן קצב שטוב יהיה שטוטו לא יקבל את האזרחות וכך לא יחויב לשרת בצבא ההגנה לישראל. השאלה העיקרית הנשאלת: טוב למי? והתשובה הברורה: טוב יהיה רק לסובבים אותו וזאת תוך ביצוע נזק בלתי הפיך לילד, שרק לפני שבועות מספר מלאו לו 18".

קצב, שכבר הודיע כי בקרוב קבוצה ספרדית תרכוש את כרטיס השחקן של תמוז, אמר בתגובה: "האינטרס היחיד שמוביל אותי הוא לדאוג ללקוח שלי הכי טוב. בהפועל פ"ת מתוסכלים, והם יודעים בדיוק למה. הסיבה לכך זו ההתנהלות החובבנית שלהם במקרה של טוטו תמוז. אני פעלתי ופועל גם היום כדי לדאוג לאזרחות הישראלית של תמוז, וכל היתר זה אוסף של שטויות. בקרוב מאוד אגיב על ההתבטאויות האומללות של פ"ת, ואנשים יבינו מי דאג לשחקן ומי לעצמו".

אורית תמוז, אמו של טוטו תמוז, הביעה פליאה על תוכן ההודעה של הפועל פ"ת: "אנחנו סומכים על רונן קצב ועל דרך העבודה שלו. ההתנהלות של הפועל פ"ת אינה מכובדת לא כלפי האגודה עצמה בכלל, ולא כלפינו בפרט. מעולם לא נאמר כי טוטו אינו מעוניין באזרחות ישראלית ולא מעוניין לשרת בצבא, נהפוך הוא. הוגשה בקשת אזרחות על ידי טוטו באופן אישי במנהל האוכלוסין בפ"ת במלאות לו 18 שנים. כמו כן, הוגשה בקשה לצה"ל לגייסו בהקדם האפשרי.

"טוטו התבטא לא פעם ולא פעמיים כי הכסף אינו העיקר בשבילו, אלא התקדמותו המקצועית בלבד. במשך 5 שנותיו של טוטו בהפועל פ"ת, אף אחד לא מיהר שם לעזור לו בנושא האזרחות. כמו כן, כשנתבקשה עזרה ממאיר שמיר, הוא עזר גם כן. אף אחד מהצוות הנוכחי בהפועל פ"ת לא טרח לדאוג במעמדו במדינה, ורק בשנה הזאת שהוא הצליח, פתאום מסתבר שלהצלחה יש הרבה אבות".

שמיר לאוזן: אשלם את החוזה שלך

מגן הפועל פ"ת, אורי אוזן, שוחח היום (רביעי) עם הספונסר הראשי של הקבוצה, מאיר שמיר, עמו חתם השחקן באופן אישי על חוזה לשלוש עונות.

שמיר הבטיח לאוזן שגם אם לא ישחק בהפועל פ"ת בעונה הבאה, הוא יעמוד בהתחייבויותיו הכספיות כלפיו, הנגזרות מהחוזה בין השניים.

עוד אמר שמיר כי היה מעדיף לראות את המגן בן ה-26 ממשיך בפ"ת, אך אם השחקן חושש למעמדו המקצועי, הוא רשאי לבחון אופציות אחרות.

אוזן, המחזיק בהצעות ממכבי נתניה, מ.ס. אשדוד והכח עמידר ר"ג, מתלבט לגבי עתידו: "אני עוד לא יודע מה קורה אתי. פ"ת נשארה אופציה טובה עבורי, אבל יש לי מספר הצעות, אבחן אותן לעומק ונראה לאן מתקדמים.

"אייל לחמן ורונן אלעד לא דיברו אתי באופן אישי, אבל שליחים מטעם אלעד אמרו לי שבונים עליי. יש שמועות ורחשים, ולמען הביטחון שלי, אני בודק אופציות נוספות. למזלי, יש לי חוזה לשלוש שנים עם בן אדם ברמה גבוהה. פ"ת הביאה את אלי אברבנל ואת עומרי קנדה, ששניהם מגינים ימניים, כך שאי אפשר לדעת מה יוליד יום".

עדכון ראשון: 24.5.06 15:20
עדכון אחרון: 24.5.06 18:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully