וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סונדרס: "שחינו נגד הזרם"

24.5.2006 / 22:59

זה היה ההסבר של מאמן דטרויט, פליפ סונדרס, להפסד קבוצתו למיאמי. צ'ונסי בילאפס פירט: "הספסל שלהם היה טוב יותר משלנו"

מיאמי היט עלתה ל-0:1 בסדרת גמר פלייאוף המזרח, אבל מבט על השורה הסטטיסטית שלה מוכיח מפתיע היה הניצחון שלה. דווין ווייד, הכוכב הגדול של הקבוצה שיחק 27 דקות בלבד בגלל בעיית עברות, שאקיל אוניל שיחק רק שתי דקות יותר ממנו. אודוניס האסלם, השחקן ששיחק יותר דקות מכולם אצל ההיט לא קלע בכלל, ומיאמי איבדה 16 כדורים לעומת 6 בלבד של הפיסטונס.

"שחינו נגד הזרם לאורך כל המשחק", הסביר מאמן דטרויט, פליפ סונדרס.

לשאקיל אוניל היה הסבר משלו: "כדי לקחת סדרה מקבוצה שבנויה ומועמדת לאליפות כמו דטרויט, יש רק דבר אחד שצריך לעשות - לשחק בתיאום. גם כששניים מטובי שחקנינו נקלעים לבעיית עבירות, החבר'ה האחרים נותנים תמיכה. כך צריך להיות".


בזמן זמזום הבאזר האחרון, היה אולמה הביתי של דטרויט מלא רק בשליש ממנו. שני שלישים אחרים עזבו קצת לפני, אחרי משחק מאכזב בו הוליכה האורחת ב-42 מתוך 48 הדקות.

פאט ריילי, המאמן המנצח, התייחס לפאול המכוון שביצעה קבוצתו על בן וואלאס כ-2 דקות לסיום: "כשהם רצו ועשו כמה נקודות רצופות, הם השיגו אותן משלשות. היינו חייבים לעצור אותם וביצענו עבירה על בן וואלאס, שהוא שחקן של 25 אחוזים מהקו. כשיש לך הזדמנות לעצור קבוצה בצורה כזאת, אין לך ברירה אלא להשתמש בקלף הזה".

"הספסל שלהם והצוות שתמך בכוכבים היה טוב יותר משלנו", הודה צ'ונסי בילאפס, "מצידנו, פשוט החטאנו זריקות שאנחנו בדרך כלל קולעים".

דווין ווייד, שקלע 25 נקודות ב-27 הדקות בהן שיחק, דיבר על בעיית העבירות אליה נקלע: "העניין הזה של העבירות הפריע לי להכנס לקצב המשחק הרגיל שלי".

מי שהצטיין במדי מיאמי היה אנטואן ווקר, שתרם 17 נקודות, התייחס לעובדה שדטרויט הגיעה לסדרה אחרי סדרה מתישה מול קליבלנד: "אני לא יודע מתי יהיה להם זמן לנוח. אנחנו עומדים לשחק כמעט כל יום".

נוביצקי: "נצטרך לשלוט בקצב"

הלילה (בין רביעי לחמישי) תצא לדרך גם סדרת גמר המערב בין פיניקס לדאלאס, כשהטקסנים יארחו את המפגש הראשון, ויהנו מיתרון הביתיות.

סטיב נאש, ה-MVP של העונה הסדירה דיבר על כוכב היריבה, דירק נוביצקי: "כל עוד דירק שם, זה יהיה סיפור מעניין בשבילי בגלל החברות בינינו ובגלל העבר המשותף שלנו. אבל הסיפור של להפסיד הוא הרבה יותר גדול". "אנחנו צריכים לרוץ ופשוט לקלוע יותר", אמר שון מאריון.

דאלאס, שתחת דון נלסון נהגה לרוץ ומשחקיה נגמרו בתוצאות גבוהות במיוחד, הראתה הגנה מהי במהלך הפלייאוף השנה.

"אנחנו יכולים לשחק לאט, אנחנו יכולים לשחק מהר. יש קבוצות שיודעות לשחק רק בצורה אחת למזלנו, בזכות העומק שלנו, אנחנו משחקים בכל מיני צורות ושיטות", אמר לקראת הסדרה מאמן המאבריקס, אייברי ג'ונסון.

"זה הולך להיות משחק שונה לחלוטין", אמר נוביצקי, "אני חושב שהרבה מההגנה שלנו תלויה בהתקפה. אסור לנו לרוץ יותר מדי מול פיניקס. נצטרך לשחק מהר, אבל גם לשלוט בקצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully