וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטר לובנקרנץ עבר לשאלקה

24.5.2006 / 13:05

החלוץ הדני ששיחק מאז 2000 בריינג'רס חתם על חוזה ל-3 שנים. היינקס יאמן את מנשנגלאדבך, אגירה את אתלטיקו. קלמנטה ממשיך בבילבאו

חלוצה הדני של ריינג'רס, פטר לובנקרנץ, חתם בשאלקה, כך הודיעה הקבוצה הגרמנית ביום אתמול (שלישי). "העונה החולפת הראתה שאנחנו צריכים לחזק את החלק הקדמי שלנו", אמרה ההודעה הרשמית של שאלקה, "ההחתמה של לובנקרנץ תתן לנו אפשרויות טקטיות נוספות". לובנקרנץ שיחק מאז שנת 2000 בריינג'רס, ומחזיק ב-14 הופעות בינלאומיות.

היינקס חתם במנשנגלאדבך

המאמן הגרמני הותיק, יופ היינקס, חתם במנשנגלאדבך. היינקס, שהוביל את באיירן מינכן לזכייה באליפות גרמניה בשנים 1989 ו-1990, ואת ריאל מדריד לזכייה בליגת האלופות ב-1998, כבר בילךה שנים ארוכות בגלאדבך הן כשחקן והן כמאמן. היינקס, שהיה חלוץ הקבוצה, כבש 195 שערים בין השנים 1965 ל-1978, ועונה לאחר שפרש, עבר לאמן את הקבוצה, עד שעזב לבאיירן ב-1988.

אגירה באתלטיקו

אתלטיקו מדריד אישרה שחביאר אגירה המכסיקני, יאמן את הקבוצה בעונה הבאה. אגירה אימן ב-3 השנים האחרונות את אוסאסונה, והוביל אותה להישגי שיא, גמר הגביע הספרדי ב-2005 ומקום רביעי העונה. המאמן המצליח הודיע שיעזוב את אוסאסונה כבר לפני שבוע, והיום (רביעי) הוצג בויסנטה קלדרון.

את אגירה יחליף באוסאסונה חוסה אנחל זיגאנדה, ששיחק בקבוצה. עוזרו יהיה שחקן העבר אנדוני גויקוצ'אה.

עוד בספרד: המאמן חבייר קלמנטה, שהציל את אתלטיק בילבאו מירידה, ימשיך עונה נוספת בקבוצת נעוריו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully