וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: האינדונזיות יגיעו לישראל

24.5.2006 / 17:39

איגוד הטניס האינדונזי נתן אור ירוק. נציג הביטחון שלהם אמר: "נעמוד בחוקים, נגיע לישראל ונתחרה". פאר ברבע גמר איסטנבול

נבחרת אינדונזיה תגיע לארץ בקיץ כדי לשחק מול הטניסאיות הישראליות במסגרת גביע הפדרציה. איגוד הטניס האינדונזי נתן אור ירוק לשחקניותיו, למרות היעדר יחסים דיפלומטיים עם ישראל.

פררי אוגוסט רטוראנדג, נציג הבטחון של איגוד הטניס האינדונזי, אישר את ההגעה: "כחברה בהתאחדות הטניס העולמית, אינדונזיה מחוייבת לעמוד בחוקים ובמשחקים, שמארגנת ההתאחדות העולמית. אנחנו חייבים להגיע לישראל ולהתחרות".

לאחר ההגרלה דווח כי האינדונזים לא מתכוונים להגיע בשל היעדר יחסים דיפלומטיים עם ישראל, וכי הם אף פנו לאיגוד הטניס הבינלאומי, ה-ITF, וביקשו לקיים את המפגש במגרש ניטרלי. ה-ITF מצדם אמרו כי המפגש יתקיים היכן שישראל תרצה לקיימו.

למרות הדיווחים הפסימיים שהגיעו מסוכנויות הידיעות הגדולות ומכלי התקשורת באינדונזיה, נשלח מייל מהמדינה המוסלמית, שאותת על ההגעה לארץ. סוברונטו לאראס, מזכ"ל האיגוד האינדונזי, שלח ההודעה לנשיא איגוד הטניס בישראל, ד"ר איאן פרומן, ובה ביקש להבטיח את בטחון משלחתו.

הטניסאית הבכירה של המדינה המוסלמית, היא ווין פראקוסיה (230 בעולם), אך בסגל אינדונזיה נכללת גם הטניסאית, אנג'ליק ויג'ג'ה, שהיום משחקת בעיקר זוגות ובעבר דורגה במקום ה-30 בעולם.

לאחר ההודעה של הנבחרת האינדונזית, מיהרו סוכנויות ההימורים להכניס את המפגש לתוכניה הרשמית והעניקו לישראל יתרון ברור על האינדונזיות.

פאר ממשיכה לנצח באיסטנבול, סמשנובה הוחדה בשטרסבורג

פאר ניצחה היום בשמינית-גמר טורניר איסטנבול (סך פרסים של 175,000 דולר) את הפולניה אורסולה ראדוואסקנה (458 בעולם) בתוצאה 3:6 ו-0:6. בשלב רבע-הגמר תפגוש פאר, ככל הנראה, את האיטלקיה מאריה סטאנג'לו (37 בעולם).

במערכה הראשונה נקלעה פאר לפיגור מהיר של 3:1, אך משם לחצה על הדוושה ולקחה 11 משחקונים ברציפות כדי להבטיח את הנצחון.

אנה סמשנובה, המדורגת 50 בעולם, נוצחה בידי הסרבית ילנה ינקוביץ' (35) 6:1, 5:7, 6:1, והודחה בשמינית גמר טורניר שטרסבורג.

אנדי רודיק נפצע ברגלו והוא בספק לרולאן גארוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully