וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראיון עם תותח

שחר פרנהיימר

24.5.2006 / 12:40

סמואל אטו הגיע לארץ מטעם מרכז פרס לשלום, קיים מסיבת עיתונאים, דיבר על ברצלונה וסיפר על ההשפלות הגזעניות בספרד

ברני ארדוב

צילום ועריכה: אמיר לב

כוכבה הקמרוני של ברצלונה, סמואל אטו, הגיע לישראל כאורח "מרכז פרס לשלום", והיום (רביעי) נערכה מסיבת עיתונאים בהשתתפותו, ובהשתתפות האחראים על הספורט מטעם המרכז.

אטו הגיע עם סוכנו, ועם גיסו של נשיא ברצלונה, ז'ואן לאפורטה. החלוץ סיפר על התקרית עם אוהדי סראגוסה באצטדיון "לה רומרדה", שבעקבותיה כמעט ועזב את המגרש באמצע המשחק: "הרגשתי לא טוב, אי אפשר לתאר את זה. הרגשתי מאוד פגוע, אבל הבנתי שמה שעברתי זה כלום לעומת השפלות הרבה יותר גדולות שאנשים שלא קוראים להם סמואל אטו עוברים".

על בארסה אמר אטו: "ברצלונה נבנתה לטווח ארוך. חוץ משחקן אחד או שניים שקרובים לגיל 30 כל השאר יותר צעירים. כשזוכים בתארים זה לפעמים עולה לראש, אבל הקבוצה שלנו צנועה. אם נמשיך להישאר צנועים נמשיך להביא תארים".

אטו התייחס גם לשריקה של טרייה הוגה, השופט במשחק גמר ליגת האלופות, שהרחיק את שוער ארסנל, יינס להמאן ולא אישר שער לברצלונה: "הרגשתי לא בסדר עם ההחלטה של השופט ולא הבנתי אותה. אחרי שארסנל נשארה ב-10 שחקנים היינו במצב פסיכולוגי קשה. ידענו שאנחנו אמורים להיות פייבוריטים, אבל להיות ביתרון מספרי זה לא תמיד דבר חיובי, כי הקבוצה השנייה מתגוננת. ביחד עם כל הלחץ שהיה סביב המשחק ידענו שאנחנו צריכים להיות חזקים בראש בשביל לנצח".

על מטרותיו פירט השחקן: "קודם כל אני רוצה למצות את הכשרון עד המקסימום, ומעבר לזה, לקחת את קמרון הכי רחוק שאפשר בגביע העולמי".

הקמרוני סיפר על ביקורו בארץ: "לא הספקתי להתרשם יותר מדי מישראל כי הגעתי אתמול בערב, אבל מה שגיליתי זה שגם פה כולם מדברים בשפת הכדורגל. אם אפשר דרך הכדורגל להגיע אחד לשני, זה הדבר הכי גדול".

ממסיבת העיתונאים במלון "דן", המשיך אטו להדר יוסף, שם נפגש עם ילדים פלסטינאים וישראלים. ב-19:30 יערך משחק חגיגי בהשתתפות שחקנים מבית"ר ירושלים, בני סכנין, וכוכבי תכנית הטלוויזיה "ארץ נהדרת". מחר יערוך החלוץ סיור בירושלים.

עדכון ראשון: 24/5 11:28
עדכון אחרון: 24/5 14:11

  • עוד באותו נושא:
  • סמואל אטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully