וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופר וכליפא זכו בגביע רוטשילד בגולף

24.5.2006 / 9:13

למרות פתיחה גרועה שהכניסה את השניים למצב עגום, אבל דרבון של קופר ובירדי של כליפא סימנו מהפך ניר ירון וצביקה משי

לבריאן קופר ודודי כליפא כלל לא היה ברור שהם הולכים לזכות בגביע רוטשילד. האמת היא, שבחלק הראשון של סיבוב הגמר מול ניר ירון וצביקה משי, שנערך במועדון הגולף בקיסריה, היה ברור להם שהם בצרה צרורה. בפורמט ראש בראש זוגות (Match Play), בו משוחק גביע הברונית נאדין דה רוטשילד, משחקים על כל גומה בנפרד ומתחשבים רק בתוצאה הטובה יותר של אחד מבני הזוג. אם היא נמוכה מזו של היריבים, הם ניצחו את הגומה.

מצבם של קופר וכליפא היה עגום כיוון שכבר לאחר חמש הגומות הראשונות הם היו בפיגור של שלוש. פשוט לא היה להם מענה לגולף מרהיב של ירון (הנדיקפ 8) שסיים את תשעת החורים הראשונים ב 37 חבטות – לפי התקן, ומשי שותפו. לקופר לא עזרה גם העובדה שמשחקו היה נקי מטעויות. כליפא פשוט לא היה שם, והם סיימו את תשע הגומות הראשונות עדיין בפיגור של שלוש.

"החבר'ה האלו לא עושים טעויות" קופר אמר לכליפא בהפסקה "אם אתה לא רוצה להפסיד, צריך להתחיל לשחק גולף, לנצח שתי גומות ולזעזע להם את הביטחון". שני פארים בגומה 10 מול בוגיז (סיום גומה לפי התקן) של ירון ומשי, תיקו בגומה 11 ובירדי של כליפא בגומה ה 12 הקטינו את יתרונם של ירון ומשי לגומה אחת בלבד, וגרמו לזעזוע המנטלי המיוחל. בגומה 14 היה זה תורו של קופר להשחיל בירדי ולהשוות. הבירדי של כליפא בגומה 15 (תקן 3) כבר סימן את המהפך. בסופו של דבר, למרות סיבוב מדהים של ניר ירון, אותו סיים בחמש חבטות מעל התקן, הצמד קופר כליפא ניצח גם את הגומה האחרונה וזכה בגביע הנכסף בהפרש של שתי חבטות.

את הגביע לליגה השנייה, לבעלי הנדיקאפ גבוה, ניצחו שי ברוש ודן שוורץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully