וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המזל של קולאנג'לו מכה בטורונטו

24.5.2006 / 7:14

למרות סיכויים של תשעה אחוזים בלבד, הראפטורס זכו בבחירת דראפט מספר 1 בלוטרי. שיקגו שניה, שארלוט שלישית

דבר אחד טוב כבר עשה בראיין קולאנג'לו לטורונטו ראפטורס: הוא הביא איתו הרבה מזל. קולאנג'לו, המנכ"ל שהגיע מפיניקס במהלך העונה, ראה כיצד הכדור הראשון שנשלף לפנות בוקר (בין שלישי לרביעי) בלוטרי של ה-NBA הולך אל קבוצתו. זאת, למרות שלראפטורס, שסיימו את העונה עם מאזן 55:27, היו סיכויי זכיה של 8.8 אחוז בלבד. הדראפט יערך ב-28 ביוני, במדיסון סקוור גארדן בניו יורק.

"כרגע אנחנו צריכים לראות מה נמצא שם בחוץ. יש לנו בחירה ראשונה וזה כבר סימן למזל טוב, אחרי שהקבוצה הזו סבלה מהרבה חוסר מזל לאורך השנים. אנחנו מגיעים לדראפט לא רק עם הבחירה הראשונה, אלא עם כסף פנוי מתחת לתקרה, מה שיוצר שילוב די קטלני עבורנו", הוסיף המנכ"ל.

המועמדים לבחירה ראשונה הם אדם מוריסון, פורוורד ממכללת גונזאגה, לה מרקוס אלדרידג', סנטר מטקסס וטיירוס תומאס, הפורוורד מ-LSU. ועם זאת, יש סיכוי טוב יותר שהראפטורס יילכו על אנדראה בארניאני, הפורוורד בן ה-21 (2.09 מטר) של בנטון טרוויזו.

לפורטלנד היו 25 אחוזי סיכוי בגלל המאזן המזעזע שלה, 61:21, שהיה הגרוע בליגה. היא קיבלה את הבחירה הרביעית בלבד. אבל סטיב פאטרסון, הנשיא, לא שוכח את מקרה כריס פול, שנבחר רביעי בדראפט שעבר על ידי ניו אורלינס: "לפעמים בחירה 4 או אפילו 6 משפיעות יותר".

גם הניו יורק ניקס, הקבוצה המנוהלת הכי טוב בהיסטוריה של הליגה, בראשות מנכ"ל מבריק כמו אייזיאה תומאס, הראו שהשטויות שהם עושים הן כאין וכאפס בהווה לעומת מה שצופן בחובו העתיד. הניקס נתנו את בחירת הדראפט הראשונה שלהם לעונה כבר בקיץ שעבר, עם הטרייד של אדי קרי משיקגו. אחרי שהניקס סיימו במאזן 59:23, הבולס קיבלו את הבחירה השנייה בדראפט. לא רע בכלל לקבוצה שרק השנה הייתה בפלייאוף.

"אדי קרי שחקן טוב מאוד", אמר ג'ון פקסון, מנכ"ל הבולס, "אבל היה לנו מזל בטרייד עליו וקיבלנו בחירה מצוינת". ובתרגום חופשי: "איזה מזל שתפסנו כאלה פראיירים, יא אללה - פעם בדור".

סדר הדראפט

1. טורונטו
2. שיקגו (מניו יורק)
3. שארלוט
4. פורטלנד
5. אטלנטה
6. מינסוטה
7. בוסטון
8. יוסטון
9. גולדן סטייט
10. סיאטל
11. אורלנדו
12. ניו אורלינס
13. פילדלפיה
14. יוטה
15. ניו אורלינס (ממילווקי)
16. שיקגו
17. אינדיאנה
18. וושינגטון
19. סקרמנטו
20. ניו יורק (מדנבר)
21. פיניקס (מהלייקרס)
22. ניו ג'רזי (מהקליפרס)
23. ניו ג'רזי
24. ממפיס
25. קליבלנד
26. לייקרס (ממיאמי)
27. פיניקס
28. דאלאס
29. ניו יורק (מסן אנטוניו)
30. פורטלנד (מדטרויט)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully