וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין שינוי במגמות

24.5.2006 / 6:41

דטרויט המשיכה בחריקות מהסדרה מול קליבלנד, מיאמי חזרה ממנוחה ארוכה. ההיט ניצחו בחוץ 86:91, ועלו ל-0:1 בגמר המזרח

דטרויט (1) - מיאמי (2) -91:86 (0:1 להיט בסדרה)

עוד חזון למועד וזה בסך הכל משחק ראשון בסדרה, כך שזו בפירוש לא נבואה, אלא התניה. כי אם דטרויט תמשיך להיראות כפי שהיא נראית בשבועיים האחרונים, המיאמי היט יראו מהצד את דאלאס ופיניקס כותשות אחת את השניה, בעוד הם מפהקים את דרכם לגמר ה-NBA. דווין וויד קלע 25 נקודות, אנטואן ווקר 17 וההיט לקחו, לפחות נכון לעכשיו, את יתרון הביתיות.

דטרויט נראית אבודה. ההתקפה, שלא עבדה מול הקאבלירס, שוב נתקעה, כשהפיסטונס קולעים בפחות מ-38 אחוז מהשדה, לעומת 56 של ההיט. גם בריבאונד המצב לא היה מזהיר, עם שליטה של 33:43 למיאמי. מה שהחזיק את דטרויט במשחק היו 15 איבודי כדור של ההיט, אבל ביכולת כזו, מול וויד ושאק זה פשוט לא מספיק.

"היינו כאן כבר, אנחנו יודעים מה לעשות. הרי לא מדובר בחבורת רוקיס", אמר גארי פייטון הותיק. והוא אכן יודע, עם 14 נקודות והרבה ניסיון שעזר להתגבר על בעיית עבירות של וויד. שלשה שלו עזרה למיאמי לפתוח פער של 9 נקודות, 39:48 לקראת ההפסקה, לפני שהפיסטונס השיבו בחמש נקודות וירדו למחצית בפיגור מינימלי - 48:44.

שריקה לעבירה רביעית של וויד, ארבע דקות מפתיחת המחצית השניה, שינתה את המומנטום, והפיסטונס עלו ליתרון מסל של צ'ונסי בילאפס ואחר כך ל-55:60 כשלרבע השלישי נותרו מעט פחות משש דקות. ואז באה הקריסה של המארחים. 12 זריקות רצופות לא מצאו רשת,ועם ריצה של 5:20 מיאמי פתחה פער דו ספרתי - 65:75, ולא הביטה יותר לאחור.

גם במהלך הריצה של מיאמי, וויד ישב על הספסל. למעשה, הוא בילה שם יותר מעשר דקות רצופות בגלל העבירות. "הספסל שלהם והצוות שתמך בכוכבים היה טוב יותר משלנו", הודה צ'ונסי בילאפס, "מצידנו - פשוט החטאנו זריקות שאנחנו בדרך כלל קולעים". וויד שיחק 27 דקות, בהן קלע 25 נקודות, ואמר: "העניין הזה של העבירות הפריע לי להכנס לקצב המשחק הרגיל שלי".

אבל אין בעיה, האחרים עשו את העבודה. גם שאקיל אוניל, שקלע 14 נקודות, מייחס את הניצחון לקבוצתיות של מיאמי: "כדי לקחת סדרה מקבוצה שבנויה ומועמדת לאליפות כמו דטרויט - יש רק דבר אחד שצריך לעשות: לשחק בתיאום. גם כששניים מטובי שחקנינו נקלעים לבעיית עבירות, החבר'ה האחרים נותנים תמיכה. כך צריך להיות".

עכשיו הפיסטונס חייבים לנצח את משחק 2 (03:00 לפנות בוקר יום שישי) כדי לא לנסוע למיאמי במצב של אל חזור. "המשחק הזה הופך להיות הכי קריטי בעונה שלנו", אמר פליפ סונדרס, "אנחנו חייבים לצבור מומנטום".

קלעו למיאמי: וויד 25 נקודות, ווקר 17, אוניל 14, פייטון 14, וויליאמס 10, מורנינג 6, פוזי 5.

קלעו לדטרויט: המילטון 22 נקודות, בילאפס 19 (6 מ-19), פרינס 16, בן וואלאס 6 (14 ריבאונדים), מקדייס 10, ראשיד וואלאס 7 (3 מ-10), האנטר 4, אוואנס 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully