וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד האיגרוף מוחה נגד המדינות הערביות

23.5.2006 / 22:02

יו"ר האיגוד וויליאם שחאדה שלח מכתב לוועד האולימפי בדרישה שיעביר תלונה כנגד מדינות ערביות, שסירבו להתחרות נגד ישראלים

התופעה הזאת לא חדשה, אבל לפעמים היא עוברת כל גבול. באיגוד האיגרוף הישראלי משקיעים משאבים וכספים רבים כדי לשלוח את הספורטאים הישראלים לתחרויות בחו"ל, הכל כדי לקדם אותם במאבקים מול הספורטאים הטובים בעולם.

בתחרות האחרונה שבה השתתפה המשלחת הישראלית באיסטנבול, נדהמו ראשיה מההחלטות שלקחו על עצמם ראשי המשלחות של כמה מהמדינות הערביות, שלא שלחו נציגים לקרבות מול ישראלים. כך למשל, מצא את עצמו אחד מנציגי המשלחת הישראלית, עאמר אגבריה, על הפודיום, בלי שניצח אפילו בקרב אחד.

יו"ר איגוד האיגרוף וויליאם שחאדה, שלח היום (שלישי) מכתב לוועד האולימפי הישראלי, בדרישה שזה ישלח מכתב מחאה נגד נציגי המדינות הערביות לוועד האולימפי הבינלאומי. שחאדה התייחס למשלחות מלבנון, אלג'יריה, כווית, איראן וירדן והדגיש: "לא מובנת לנו התנהגות המשלחת הירדנית, שבאה ממדינה שיש לה הסכם שלום איתנו . אי הופעת המתאגרפים שלנו מזיקה להכנות שאנו עושים למשחקיים האולימפיים בבייג'ינג 2008".

יש לציין כי חלק נכבד מהאנשים שמנהלים את איגוד האיגרוף ומהמתאגרפים עצמם הם ערבים-ישראלים. לדברי אנשי האיגוד, מדובר באחת הדוגמאות הבולטות ביותר להוכחה כי ניתן לחיות בדו-קיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully