וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרות ישראל יוצאות לגביע העולם בקיאקים

23.5.2006 / 9:58

הסבב השני יתקיים בדואיסבורג, גרמניה. בין החותרים: רועי ילין, מיכאל קלגנוב, ולריסה פסחוביץ', אלופת ישראל ב-1000 מ' וב-500 מ'

נבחרות הגברים והנשים של ישראל בקאיקים תגענה מחר (רביעי) לדואיסבורג, גרמניה, שם יפתחו ביום שישי תחרויות הסבב השני של גביע העולם בקאיקים. תהא זו הפעם הראשונה מזה 12 שנים, שישראל תשתתף בתחרות של סבב גביע העולם בתחרויות לזוגות.

נבחרת הגברים והמאמן אנטולי פשחדוב תגיע ממחנה אימונים בוואוץ', פולין, שם התאמנו הישראלים עם נבחרת סלובקיה – מדליסטית כסף במשחקים האולימפיים באתונה, וחותרי הנבחרות הלאומיות של ארגנטינה, קובה ואוזבקיסטן. נבחרת הנשים והמאמן דני מירושינסקי תגיע ממחנה אימונים בקאסל גרמניה.

רועי ילין אלוף ישראל ב-1000 מטרים, הנחשב לחותר הבכיר של ישראל ישתתפף בתחרות למרחק 1000 מטרים כמו גם בתחרות ל-500 מטרים למרות שאינו נחשב ספרינטר. מיכאל קלגנוב אלוף ישראל ב-500 מטרים יתחרה בזוגית עם הצעיר ברק לופן מעמק הירדן.

בנבחרת הנשים, לריסה פסחוביץ' (בת 34), אלופת ישראל לנשים ב-1000 מטרים וב-500 מטרים, תתחרה בגביע העולם בשני המרחקים.
עדי גפני, סגניתה של לריסה פסחוביץ' בשני המרחקים 500 מ' ו-1000 מ' תשתתף גם היא בתחרות בשני מרחקים אלו בקיאק יחיד ותתמודד עם פסחוביץ' על השגת הקריטריון להשתתף באליפות אירופה ואליפות העולם (יולי ואוגוסט).

המשוט של עדי גפני נעלם בדרך מתחרות הכנה בפולין למחנה האימונים בקאסל גרמניה, והיא נאלצה לרכוש משוט חדש, עמו כמעט לא הספיקה להתאמן. לנבחרת הנשים יהיה ייצוג גם בתחרות הזוגות: ליאור כרמי הותיקה תשתף פעולה עם הצעירה מרינה לבקוביץ' (18). כרמי ולבקוביץ' ישתתפו בתחרות עם קאיק חדש שהעניקה להם חברת NELLO הפורטוגלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully