וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוצ'יאנו מוג'י מאשים מילאן באמבוש

23.5.2006 / 15:28

הממזרים שינו לו את החוקים ושכחו לספר לו: "כל הנשיאים התקשרו למשבץ השופטים, לא רק אני". רוי קושטה עובר לבנפיקה

לוצ'יאנו מוג'י, הנשיא המושמץ והמודח של יובנטוס, שובר שתיקה ומתחיל לשלוח האשמות לכל עבר. אכלו לו, שתו לו, זה לא הוא, זה הם, לא הוא התחיל, וכולם עושים אותו דבר.

"אני, כמו הנשיאים מקבוצות אחרות, רק רציתי לוודא ששופטים שעוינים את יובנטוס לא ינהלו משחקים שלנו", ניסה להסביר. "ענייני היה לדאוג שמקצוענים רציניים ואובייקטיבים יעלו על הדשא".

כזכור, בשבועות האחרונים פורסם כי מוג'י ניהל שיחות קבועות עם משבץ השופטים במטרה להשפיע עליו. אז נפתחה תיבת פנדורה, שממנה יצאו האשמות על קניית משחקים של לא מעט פקידים בכירים בקבוצות הגדולות. ויתכן שהגברת הזקנה תמצא את עצמה בקרוב בליגה השנייה. מוג'י, מצידו, טוען שהשיטות זהות אצל כולם.

"במשך שנים, בכל יום בשבוע, נשיאים ומנהלים התקשרו למשבצים, וזה כולל את לאונרדו מאני ממילאן ונשיא אינטר גיאסינטו פאצ'טי", המשיך.

מאני כבר נמצא תחת חקירה, אבל פאצ'טי לא. בינתיים.

"לא אני המצאתי את השיטה הזו, זה תמיד היה כך", הוסיף הנשיא המתפטר, שלפני התפוצצות הפרשה היה אחד האנשים החזקים בכדורגל האיטלקי, וסייע לגברת הזקנה לזכות בשתי אליפויות רצופו,.

"עשו לי אמבוש, ותקעו לי סכין בגב בצורה שלא הייתי מאמין שאפשרית. סילביו ברלוסקוני הציע לי להיות נשיא מילאן, והנשיא הנוכחי, אדריאנו גליאני, דאג לפרסם את רשימת השיחות הללו כדי לשמר את מעמדו במועדון. אני מקלל את היום בו פגשתי את ברלוסקוני".

חדשות נוספות מאיטליה:

* קשר מילאן רוי קושטה חוזר לפורטוגל, ואמור לחתום ביום רביעי בבנפיקה. הקשר הבינלאומי לשעבר רוצה לסיים את הקריירה בקבוצה בה עלה לגדולה. החוזה של בן ה-34 יהיה לעונה אחת בלבד.

* מאמן מילאן קרלו אנצ'לוטי מעוניין בקשר האחורי של ארסנל, ג'ילברטו סילבה, כתוספת כוח למרכז השדה שלו.

* קשר סמפדוריה, מקס טונטו, חתם ברומא עד 2008.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully