וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "לא מצאתי להיט"

ניר איסקוב

23.5.2006 / 20:59

מאמן מכבי ת"א לא התרשם מהשחקנים שנטלו חלק במשחק הפנימי בין הנבחנים לקבוצת הנוער. על נמני: "הוא לא אמר את המילה האחרונה"

מאמן מכבי ת"א, אלי כהן, ועוזרו, ויקי פרץ, ערכו היום (שלישי) משחק אימון פנימי בן 90 דקות, לקבוצה המורכבת משחקנים שחוזרים מהשאלה, בוגרי קבוצת הנוער ושחקנים שהביעו רצון להיבחן, מול קבוצת הנוער של המועדון.

קבוצת הנבחנים ניצחה 0:2 משערים של ברק ורד, ששיחק אשתקד בעירוני ראשל"צ, ואליאור וקנין, שהשתייך לסגל הקבוצה הבוגרת של מכבי ת"א. במשחק השתתפו גם קובי מוסא, אסף כריספיס ועידן ביטון. ורד ותמיר כחלון, שסיים גיל נוער, בלטו, אם כי אף אחד מהנבחנים לא הותיר רושם יוצא דופן.

בסיום המשחק, אמר המאמן אלי כהן, לאתר הרשמי של מכבי ת"א: "מכבי ת"א תמיד הייתה מבורכת בשחקני נוער ובכמויות. השחקנים שהגיעו היום היו כאלו שחוזרים מהשאלות וכאלו שסיימו גיל נוער. רציתי לראות מי מהם עשוי להגיע אלינו. אני מחפש שחקנים איכותיים שיעבו את הסגל שלנו, כי שוק השחקנים דל מאוד".

בנוגע להתרשמותו מהנבחנים, אמר המאמן: "אולי 4 שחקנים יצטרפו אלינו לתחילת האימונים, אחד או שניים מהנבחנים ושני שחקני נוער, אבל מעבר לזה לא מצאתי להיט".

נכון לעכשיו, שני השחקנים שיעלו מקבוצת הנוער לבוגרת הם תמיר כחלון ותום מנשרוב. בקבוצה עדיין מתלבטים לגבי קובי מוסא, שהושאל בעונה שעברה למ.ס אשדוד.

כהן התייחס גם לתהליך בחירת הזרים: "יש כמות גדולה של קלטות ודיסקים, אני מתמקד כרגע בשחקנים לעמדות שאני מחפש. לאחר שאמצא מועמדים, אבדוק את את העלות הכלכלית שלהם. ישנם עוד שחקנים שאני מכיר וחושב עליהם. שחקנים מליגות בכירות כמו הגרמנית והאנגלית לא יבואו למבחנים, אני יכול לראותם רק בקלטות, ולכן זה מהווה בעיה מסויימת. נמשיך לחפש".

לגבי השיחה אמש עם אבי נמני, אמר: "דיברתי עם אבי נמני, אבל הדברים ישארו בינינו. אני רוצה להחזיר את החדווה לאבי ויחד איתו לכל הקבוצה. אבי צריך להיות מנהיג ולסחוב את הקבוצה, אני בטוח שהוא יישאר וגם יעשה את זה. אבי צריך להיות ה'אס' שמוביל. אני בטוח שהוא יחלים ויהיה כשיר. בגיל שלו, אוחנה עשה קאמבק, לקח אליפות וזכה בתואר שחקן העונה. אבי עוד לא אמר את המילה האחרונה שלו".

כהן הביע אופטימיות לגבי העונה הקרובה: "אנחנו שקטים בעבודה, אבל כאשר נצא למגרש, תהיה קבוצה טובה שתייצג את מכבי בכבוד. אני לא אוהב לדבר אלא לעבוד, אני מקווה שאוהדי מכבי יקבלו פיצוי לאחר העונה החולפת".

לירן כהן ומסיקה נשארים

לירן כהן וארז מסיקה הבהירו היום כי אין בכוונתם לעזוב את מכבי ת"א, ודחו ידיעות שלפיהן הם הציעו את עצמם למכבי נתניה. השניים מחזיקים בחוזה לעונה נוספת בקרית שלום.

"לא רציתי ואיני רוצה לעזוב את המועדון שפתח בפני את דלתו ומשמש לי כבית חם. לא עוזבים בית", אמר מסיקה לאתר הרשמי של המועדון. אביו של לירן כהן, חיים כהן, אמר לוואלה! ספורט: "קבוצות מתעניינות בלירן ולא הוא בהן. הוא נשאר במכבי ת"א".

השוער הסלובקי, סטפן סנצקי, מקבוצת ניסטה בארצו, הוזכר כמועמד להצטרף למכבי לקראת העונה הבאה. במקביל, נבחנות מועמדותם של שוערים זרים אחרים, מאחר שלעת עתה אין שוער ישראלי שמעניין את המאמן אלי כהן, ואת מאמן השוערים, אלכסנדר ("שורה") אובארוב. אגב, בעוד שאובארוב אישר את מועמדותו של השוער הסלובקי, כהן טען כי אינו מכיר אותו.

המגן השמאלי, אורי שטרית, באמצעות סוכנו רונן קצב, סיכם ל-4 עונות, ובמכבי מעוניים לסגור גם עם קשר נבחרת הנוער, תום מנשרוב.

עדכון ראשון: 23.5.06 14:18
עדכון אחרון: 23.5.06 19:38

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully