וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "המטרה שלי בעונה הבאה - אליפות"

23.5.2006 / 10:45

ג'יימס יודע מה הציפיות שלו מהקאבס, ולכן הוא צפוי לחתום על הארכת חוזה בקבוצה: "אני מקווה שנסכם על הכל בהקדם"

פחות מיממה אחרי שהפסיד את משחק 7, משחק שבו אין לו תוכניות לצפות אי פעם, הבהיר ללא היסוס לברון ג'יימס מהי המטרה שלו לעונה הבאה: "לזכות באליפות", אמר ביום שני. "בדיוק ככה".

פלייאוף מופלא של לברון והקאבס הסתיים בתבוסה 79:61 ביום ראשון בפאלאס של דטרויט, ופתאום ראו הכל שהקבוצה הזו היא עדיין הצגה של איש אחד. ולא משנה כמה גדול הוא יהיה, לבדו לא יוכל להשיג את הטבעת. במחצית החשובה ביותר בקריירה שלהם, חבריו לקבוצה נחנקו, וקלעו רק 9 סלי שדה, פחות ממה שהוא לבדו הרשית - 11.

בכל זאת, המלך אופטימי לגבי העתיד. "עשינו עבודה גדולה בפלייאוף, אבל המטרות שלנו הן גבוהות יותר כעת", הסביר. "עלינו להתרכז בלהשתפר בקיץ כדי לחזור בשנה הבאה ולזכות באליפות".

המנה הראשונה, השנייה, העיקרית והאחרונה של הקאבס לקיץ הזה היא החתמת לברון להארכת חוזה בשווי 75 מיליון דולר לחמש שנים. המהלך הזה יקבע את עתיד המועדון כולו, מהבחינה המקצועית והכלכלית כאחד, לשנים הבאות.

חוזה כזה ישאיר אותו בעיק הרוק עד 2010/11, אז יהיה בן 27. "כמובן שאני רוצה להישאר", אמר. "העונה הזו הוכיחה לי שכדאי לי להיות חלק מהמועדון הזה לשנים רבות. לא חשבתי שנהיה כל כך טובים כל כך מהר, ואני מקווה שנגיע לסיכום מהר מאוד".

לג'נרל מנג'ר דני פרי אין יותר מדי מקום בתקרת השכר, אבל הוא יהיה חמוש במיד לוול אקספשן, חוזה שמאפשר להחתים שחקנים חופשיים במשכורת על סך 5 מיליון דולר. בנוסף, יהיו לו שלוש בחירות דראפט. דרו גודן ופליפ מארי יהיו שחקנים חופשיים מוגבלים. הראשון צפוי להישאר, עתידו של השני עדיין לא בטוח.

בחדשות אחרות:

* מאמן וושינגטון אדי ג'ורדן נקנס ב-25 אלף דולר בעקבות הערות על כך שהשופטים חילקו מתנות ללברון ג'יימס בסדרת הסיבוב הראשון.

* לארי בראון הופיע לאימון הניו יורק ניקס, שם בחן הצוות המקצועי ארבע בחירות דראפט פוטנציאליות. כזכור, המאמן צפוי לקבל בקרוב בעיטה החוצה מהתפוח הגדול, וראשי המועדון לא טרחו לשחרר אפילו הכחשה אחת לתקשורת. בראון סירב לדבר עם התקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully