וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוזיצקי חתם בארסנל: "יום גדול עבורי"

23.5.2006 / 15:41

הקשר הצ'כי הוסיף לאחר החתימה: "אפשר להגיע רחוק יותר בעונה הבאה". באיטליה: בופון יחליף את דידה, זנטי עובר ליובה

תומאס רוזיצקי, הקשר המצוין של נבחרת צ'כיה ובורוסיה דורטמונד, חתם בארסנל. הקשר, שהיה מחוזר במהלך העונה גם על ידי אתלטיקו מדריד, ערך אתמול הערב (שני) את הבדיקות הרפואיות אצל סגנית אלופת אירופה והיום (שלישי) חתם בתותחנים, למרות שלרוזיצקי חוזה בדורטמונד עד שנת 2008.

הקשר בן ה-25 חתם על חוזה ארוך טווח בתותחנים, תמורת סכום לא יודע. "אני שמח להיות בארסנל, זה יום גדול עבורי", אמר רוזיצקי. "לארסנל יש פוטנציאל גדול, עם הרבה שחקנים צעירים, כפי שראינו בגמר ליגת האלופות. אני מאמין שאפשר להגיע רחוק יותר בעונה הבאה עם ארסנל. זה המועדון הכי טוב באירופה, ואני אעשה הכל בשבילו".

ארסן ונגר: "אנחנו שמחים לקבל את תומאס לסגל שלנו. יש לו טכניקה גבוהה, כישרון גדול ומסירות חדות. יש לו ניסיון ברמות הגבוהות".

בופון בדרך למילאן, זנטי עבר ליובנטוס

שוער יובנטוס, ג'יאנלואיג'י בופון, עומד לעבור ליריבה הגדולה של קבוצתו, מילאן. בופון קושר למעבר לסאן סירו כבר לפני כמה חודשים, ועכשיו, לנוכח השערורייה שיובנטוס מעורבת בה, גוברים הסיכויים כי בופון יימכר למילאנו. לפי הדיווחים, בופון, שלא נהנה מיחסים טובים עם המאמן קאפלו, כבר קיבל את ההחלטה לעזוב, והוא יחליף את דידה הברזילאי, שסבל מעונה גרועה במיוחד.

* כריסטיאנו זנטי עומד להצטרף לאלופת איטליה, יובנטוס, בהעברה חופשית מאינטר מילאנו. הקשר האיטלקי הבינלאומי, שכיכב בעבר גם ברומא, אמר: "אהיה שחקן של יובה. קיבלתי את ההחלטה בחורף, אחרי שהשקעתי בנושא הרבה מחשבה".

זנטי יחזור להתאמן אצל פאביו קאפלו, שעבד עמו יחד ברומא: "העובדה שקאפלו ביובה נהדרת עבורי. אינטר הציעה לי חוזה חדש, אבל אני מאמין בקאפלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully