וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף: "הנרי עשה טעות חמורה"

22.5.2006 / 17:34

יוהאן קרויף טוען שהצרפתי יתחרט על דחיית ההצעה מברצלונה: "הוא היה יכול להפוך לגדול מכולם". אחרי העלייה, ווטפורד חולמת אירופה

כוכב העבר ההולנדי יוהאן קרויף מאמין שתיירי הנרי עוד יתחרט על ההחלטה שלו להישאר בארסנל ולדחות את ההצעה של ברצלונה. קרויף, שאימן ושיחק בעבר בהצלחה רבה במועדון הפאר מקטלוניה, קיווה שהנרי יצטרף לברצלונה, ואמר: "אני חושב שהוא עשה טעות. הוא קיבל את ההחלטה בפזיזות, בזמן שהחלטות כאלה חייבות להישקל בכובד ראש".

"עם כל ההישגים שהוא צבר בצרפת ובאנגליה, הנרי היה יכול לקבל את החותמת הסופית לגדולתו, והמקום הנכון לעשות את זה היה בברצלונה", טען קרויף, "בחייו של שחקן יש כמה החלטות גדולות שהוא צריך לקבל, והנרי עלול להתחרט על זאת.

"בארסה הייתה משנה אותו. להנרי הייתה האפשרות להוכיח את עצמו במועדון הכי גדול בעולם ולהפוך לשחקן הטוב ביקום. זה ממש חבל, הם רצו אותו". ארסנל פרסמה כי דחתה את ההצעה הגבוהה ביותר שניתנה אי פעם על שחקן כדורגל, 73.5 מיליון ליש"ט.

קרויף מוסיף כי בשנה הבאה לברצלונה יהיה קשה מאוד לזכות באליפות ספרד ובליגת האלופות: "הכל יתחיל מאפס, ויותר קל לזכות בתארים מאשר לשמור עליהם. מהסיבה הזאת חבל למועדון שהנרי לא הצטרף אליו".

"קבוצה קטנה יכולה לשחק כדורגל גדול"

בווטפורד ממשיכים לחגוג את העלייה לפרמיירליג. המועדון, שניצח בקארדיף את לידס 0:3 בגמר הפלייאוף, יחזור לליגה הבכירה אחרי 6 שנים. יו"ר ווטפורד גרהאם סימפסון ייפגש השבוע עם המנג'ר איידי בוטרויד כדי לתכנן את העונה הבאה.

סימפסון סיפר כי "נעשה סיעור מוחות בימים הקרובים ונתחיל לחשוב מה עלינו לעשות. איידי (המאמן) כבר יודע אילו שחקנים הוא רוצה. יש לנו עוד הרבה עבודה".

סימפסון הודה כי העלייה מעט הפתיעה אותו, אבל עכשיו הוא אינו מתכוון להסתפק בהישארות בליגה הבכירה, אלא רוצה להצליח בה: "זו רק ההתחלה עבור ווטפורד, אנחנו רוצים להראות לעולם איך קבוצה קטנה יכולה לשחק כדורגל גדול".

יו"ר הצרעות לוקח כדוגמה את וויגן: "הם דוגמה מצוינת להצלחה, אבל להם יש בעלים עשיר. אני לא עשיר. היה לנו את התקציב הרביעי הכי נמוך בליגה, ובכל זאת הצלחנו לעלות. עכשיו, כמו איידי, אני מאמין שזה אפשרי שאפילו נגיע לאירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully