וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהריה מתחממת לקראת הפיינל פור

שגיא ניר

22.5.2006 / 14:46

היל הסתבך עם שופט, וולס הושעה מאימון כשניסה לסגור חשבון עם אוהד, קאר חזר להתאמן. אשכנזי: "מנסים להצליח עם מה שקורה מסביב"

עלייתה של עירוני נהריה לליגת העל לפני חמש שנים היתה בשורה גדולה לכדורסל הישראלי. מועדון מסודר, אולם חדיש ונוצץ וקהל תומך דחפו את הקבוצה הצפונית הצעירה עד לגמר הפלייאוף. אבל בשנתיים האחרונות לא מצליחה נהריה עתירת התקציב לשחזר את ההצלחות מעונות קודמות, כשמספר כישלונות, בעיקר בבית שעד העונה נחשב מבצר, מסיטים את תשומת הלב לבעיות המשמעת.

אמש (ראשון), במשחק ההפסד הביתי 86:80 לגליל עליון, היה זה הסנטר אוטיס היל, שכבר היה בדרכו לחדר ההלבשה, אחרי שתי עבירות טכניות ששרק לו השופט סמי בכר. היל, שהתרגז על החלטה של השופט, מחה בקול וספג עבירה טכנית ראשונה, כשהמשך ההתמרמרות שלו עלתה לו בעבירה טכנית נוספת. ההחלטה של בכר גרמה לסערה גדולה באולם, ובתום מהומה רבתי של מספר דקות הודיע השופט למאמן נהריה אבי אשכנזי כי היל לא הורחק והוא רשאי לחזור לשחק.

הסיפור של היל מצטרף לפרשיה נוספת המעידה על הלחץ בקבוצה, בה היה מעורב זר אחר של נהריה, ג'ייסון וולס. בתום הפסד הבית להפועל ירושלים ביום חמישי שעבר, בעת שירד לחדר ההלבשה, ספג וולס קריאות מצידו של אוהד שמחה על צורת המשחק של הקבוצה. האוהד, שלדברי גורם בקבוצה מקניט את השחקן כבר מספר משחקים, קילל את אימו של השחקן, שמיהר לחדר ההלבשה וממנו החוצה כדי לסגור חשבון עם האוהד. כוח משטרה שהיה במקום סגר את הסיפור ללפני שהתפתח, ו-וולס נענש על ידי הקבוצה בהשעיה מאימון המחרת ובקנס סמלי נמוך במיוחד.

מאמן נהריה, אבי אשכנזי, התייחס לפרשת וולס ולמצב הקבוצה: "אין לי מושג בכמה נקנס וולס, אם זה היה אלף דולר או שלושת אלפים דולר, וגם אם זה דולר אחד אני לא יודע מה היו השיקולים כי לא לקחתי בזה חלק. אנחנו עושים את המקסימום להצליח עם כל מה שקורה מסביב, ונעשה את המקסימום כדי להשיג את מה שנוכל עד סוף העונה".

בינתיים, חזר להתאמן הזר קורי קאר, שמתאושש מניתוח אורתוסקופיה שביצע לפני כחודש בעקבות הצטברות נוזלים בברכו. בקבוצה מקווים שקאר יהיה כשיר לפיינל פור, כשבמקביל ימשיך קווין רייס לתפוס את מקומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully