וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יוזמת כבל למונדיאל לא ריאלית"

לי-אור אברבך

22.5.2006 / 11:56

הנוכחים בפגישה שיזם השר, ביניהם מנכ"ל רשת, סמנכ"ל קשת ונציגי הרגלוטורים, פוסלים את האפשרות כי המונדיאל ישודר חינם

פגישה נוספת בענייני המונדיאל הסתיימה אמש ללא הצלחה וככל הנראה סתמה את הגולל על יוזמתו של השר הממונה על ביצוע חוק רשות השידור, איתן כבל. אמש זימן ללשכתו כבל את נציגי זכייניות השידור הציבורי ואת אנשי מועצת הכבלים והלוויין, הרשות השנייה ורשות השידור כדי לנסות ולקדם את יוזמתו לשידור חינם של המונדיאל.

בנוכחים גם מנכ"ל רשת, יוחנן צנגן ויועצו, חנוך דאום, סמנכ"ל לוח השידורים של קשת, רון לשם, ראש חטיבת החדשות של הערוץ הראשון, אורי לוי, ומנהל הערוץ, מוטי עדן, מנכ"ל ערוץ הספורט, אבי בר, יו"ר הרשות השנייה, נורית דאבוש ויו"ר המועצה לכבלים וללוויין, יורם מוקדי.

כבל ביקש למצוא דרכים בהן יוכלו הגורמים השונים למצוא דרך ולגייס כסף לקניית זכויות המונדיאל מצ'רלטון עבור ערוץ 1 ובתמורה יחולקו המשחקים בין רשת, קשת, 10 ו-1, גם לשני המונדיאלים הבאים.

גורמים שונים בזכייניות אמרו היום לוואלה! ברנז'ה, כי יוזמתו של כבל, על אף נכונותו לעזור, אינה ריאלית. לדבריהם לא תהיה אפשרות לזכייניות לגייס את הכסף, אולם גם אם כן, לדבריהם הבעייה נעוצה בצ'רלטון.

שם, אומרים בערוץ 2, לעולם לא יאפשרו זליגה של משחקים נוספים לערוצים החופשיים, על מנת לא לפגוע בשירות התשלום על פי צפייה. כמו כן, מעל כל אלה עומדת שאיפתה של צ'רלטון לקיים ערוץ ספורט ולכן עליה להצדיק את הפלטפורמה על פניה היא משדרת.

"זה לא התפקיד שלי אבל לקחתי על עצמי לעשות את כל המאמצים", אמר היום לוואלה! ברנז'ה, השר כבל. "עד מחר בערב אני מקווה למצוא פתרון. אם יפתחו את החריץ אתפרץ לתוכו".

מחר צפויות שתי ישיבות של ועדת הכלכלה של הכנסת בענין חסויות בכבלים וחסויות בערוץ הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully