וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוב להיות בבית?

21.5.2006 / 11:33

סן אנטוניו תארח את דאלאס (3:00, 5+) ופיניקס את הקליפרס (5:30), למשחקים שיקבעו מי תיפגשנה בגמר המערב

הסן אנטוניו ספרס כבר היו עם החרב על הצוואר. בפיגור 3:1 מול דאלאס, נראה היה שהאלופה תסיים את דרכה כבר בחצי גמר המערב. אבל עם שני נצחונות, תוך שהם נעזרים בהחלטת הליגה להרחיק את ג'ייסון טרי ממשחק 6 בשל חבטה למייקל פינלי, הספרס חזרו לחיים. עכשיו הכל תלוי בהם.

"זהו היתרון בלהשיג את המאזן הכי טוב במערב", אמר ברוס בואן, "אתה חוזר הביתה ומקבל הזדמנות להכריע את הסדרה אצלך. אבל העובדה שאנחנו משחקים בבית לא אומרת שאוטומטית אנחנו בשלב הבא. נגדנו תשחק קבוצת כדורסל טובה מאוד, ואנחנו צריכים לדאוג לכך שנעלה".

בדאלאס לא נבהלים. "ניצחנו משחקי מפתח בחוץ כל העונה, כולל את משחק 2 כאן", אמר דירק נוביצקי, "אנחנו בנויים לנצח בפלייאוף". על המונח על כף המאזניים אמר נוביצקי: "אני חושב שהלחץ יהיה על שני הצדדים במידה שווה. כולם רוצים לעבור את הסדרה לשלב הבא".

ג'ייסון טרי, שחוזר מההשעיה, הוסיף: "לא אכפת לי מה הם יעשו. מה שחשוב הוא מה שאנחנו נעשה. אני רוצה שהאולם הזה יהיה דומם בסיום". על שיטת המשחק של דאלאס אמר טרי: "נרוץ בכל הזדמנות שתהיה לנו. זה יתחיל מהרגע שנרד מהאוטובוס לאולם".

גרג פופוביץ', מאמן הספרס, ערך חשבון פשוט: "שיחקנו נגדם עשר פעמים העונה. כל קבוצה ניצחה חמש. הלילה המאזן יהיה 5:6 לטובת מישהי, וזו תהיה הקבוצה שתגיע לגמר". וואלה.

פיניקס מצפה לקרב קשה

ספק אם הפיניקס סאנס חשבו לפני הסדרות עם הקבוצות מלוס אנג'לס, שיצטרכו לעבור את מקסימום 14 המשחקים כדי להגיע לגמר המערב. המנוחה הארוכה בין משחק 6 למשחק 7 עובדת לטובת הסאנס. כך, לפחות, הם חושבים.

"אני חושב שיהיה משחק עצום", אמר סטיב נאש, "שתי הקבוצות יבואו בלהט ואחרי הפסקה. נאש קיים 12 משחקים ב-23 ימים. "יש לי מתיחת שרירים, סיפור ארוך שאני מושך עוד לפני הפלייאוף. במצב כזה אני צריך לתת לגוף מנוחה, ואני מרגיש שעכשיו אני מוכן".

גם הקליפרס מרוצים מהמנוחה, ודרוכים לקראת משחק שיכול להזניק את המועדון לנקודת שיא. "זה המשחק הכי חשוב שלי בקריירה", הצהיר אלטון ברנד, "ואני רק מחכה לג'אמפ בול הראשון. אני רוצה שהמשחק הזה כבר יתחיל".

במשחק האחרון סיים כריס קיימן עם דאבל דאבל של 15 נקודות ועשרה כדורים חוזרים. מייק דאנליבי, מאמן הקליפרס, יודע שהוא צריך את קיימן גם הלילה, בעיקר כדי לנצל את היתרון המאסיבי של קבוצתו באזור הצבע מול החמישייה הנמוכה של פיניקס: "יש לו בעיות בריאות. יום אחד הוא משחק והוא מצוין, ביום השני הוא דואב. אם נקבל אותו ביכולת של המשחק השישי, נפתור הרבה בעיות. אני מאמין שהוא יופיע הלילה בריא. המנוחה עזרה לו".

ראג'ה בל לא שכח לעקוץ את הלייקרס, אותם הביסו הסאנס 90:121 במשחק 7 בסדרה הקודמת: "ממש לא נראה לי שזה יהיה אותו משחק. אני חושב שהם יהיו מוכנים לקראתנו הרבה יותר ממה שהלייקרס היו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully