וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס: "כבר ראינו את עצמנו מנצחים"

22.5.2006 / 11:10

לברון ג'יימס היה מאוכזב אחרי ה-79:61 לדטרויט במשחק 7, אבל סחט מחמאות מכולם. מיאמי מקווה שהמנוחה תעזור בסדרת הגמר

"חבל. כבר היינו שם. כבר ראינו את עצמו בשלב הבא". כך סיכם לברון ג'יימס את ההפסד 79:61 לדטרויט פיסטונס, במשחק 7 בחצי גמר המזרח.

ג'יימס קלע 21 נקודות במחצית הראשונה, אבל רק שש בשניה, עם 1 מ-9 מהשדה. הוא היה מאוכזב מאוד בסיום. "אמרתי לו להרים את הראש", אמר זידרונאס אילגאוסקאס, "הוא ואנחנו נהיה חברים קבועים בפלייאוף בשנים הקרובות".

לברון קיבל סופלטיבים רבים מחבריו, וגם משחקנים בקבוצה היריבה. "הוא שיחק מצוין והיה הלברון שראינו בכל הסדרה במחצית הראשונה", אמר צ'ונסי בילאפס, "אבל בשניה הצלחנו לעשות כמה שינויים ופשוט השתקנו את ההתקפה של קליבלנד".

ב-13 משחקי הפלייאוף שלו לברון קלע 30.8 נקודות למשחק, קטף 8.1 ריבאונדים וחילק 5.8 אסיסטים. "הוא עוד יחזור, ואנחנו נחזור יחד איתו", אמר דרו גודן.

ההשוואה למייקל ג'ורדן בלתי נמנעת, במיוחד אחרי ההפסד של אתמול. ג'ורדן נזקק לארבע סדרות מול הפיסטונס, עד שהצליח לבסוף להדיח אותם. "הוא השחקן בן ה-21 הכי טוב שפגשתי", אמר לינדזי האנטר מהפיסטונס, "הוא עדיין לא מייקל ג'ורדן, אבל הוא פשוט מדהים".

"הפעם לא יהיו לנו תירוצים"

במיאמי צפו בדטרויט מזיעה מול הקאבלירס וחככו ידיים בהנאה. הקבוצה לא שיחקה מאז הניצחון על ניו ג'רזי ב-17 במאי, וההיט מאמינים שהמנוחה הארוכה תעזור להם.

"אנחנו שמחים להיות פה, ולא יהיו לנו תירוצים בסדרה הזו", אמר המאמן פאט ריילי. "זכינו למנוחה. אנחנו רעננים, טריים, שמחים ומרוצים".

דטרויט ניצחה שלושה מארבעת המפגשים עם ההיט העונה, וגם בעונה שעברה עלתה לגמר ה-NBA לאחר סדרה של שבעה משחקים, שהסתיימה בנצחון חוץ על ההיט. "כולם ציפו לסדרה הזו", אמר יודוניס האסלם, "וזה גם מה שקיבלו. יהיה מרתק".

בדטרויט לא חוששים ודי מורגלים לעניין הזה. "לא קיבלנו מנוחה, אבל ההיט נחו יותר מדי. לפעמים הדברים האלה מתפתחים בצורה מוזרה", אמר טיישון פרינס מהפיסטונס. דווין וויד ממיאמי סיכם: "לא משנה מה קורה בתאוריה - מעשית אתה חייב להתגבר על כל מכשול בדרך. והפיסטונס יהיו מכשול מספיק גדול עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully